به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین رقابت های جهانی وزنه برداری جوانان گفت: خوشبختانه  در این دوره از رقابت ها همانند دوره قبل موفق به کسب مدال طلا شدم. خوشحالم که افتخار دیگری برای مردم کشورم به دست آوردم. امیدوارم در رده سنی بزرگسالان هم همین افتخارات را […]

- این بار در بزرگسالان مدال می گیرم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین رقابت های جهانی وزنه برداری جوانان گفت: خوشبختانه  در این دوره از رقابت ها همانند دوره قبل موفق به کسب مدال طلا شدم. خوشحالم که افتخار دیگری برای مردم کشورم به دست آوردم. امیدوارم در رده سنی بزرگسالان هم همین افتخارات را به دست بیاورم و مثل همیشه دل مردم کشورم را شاد کنم. 

وی افزود: کادر فنی تیم ملی یعنی سیدهادی پانزوان و همچنین احسان رضایی و آیدین نصرتی برای ملی پوشان خیلی زحمت کشیدند. من هفته آخر وارد اردوی تیم ملی شدم و شاهد زحمات پانزوان بودم.

یوسفی در پایان گفت: این تیم نسبت به سال قبل و مسابقات قبل بسیار پیشرفت کرده است به این دلیل که بسیار حمایت می شود. امیدوارم اینبار در بزرگسالان مدال به دست بیاورم.

به گزارش فارس، بامداد امروز علیرضا یوسفی رکورددار دوضرب و مجموع جوانان جهان، با ۱۸۰ کیلوگرم در یکضرب، ۲۴۰ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۴۲۰ کیلوگرم صاحب سه مدال طلا شد و ضمن کسب عنوان قهرمانی در این دسته، قوی‌ترین وزنه‌بردار جوان دنیا لقب گرفت و از عنوان قهرمانی خود در دوره گذشته دفاع کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا