آنتوان گریزمن از ابتدای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ با ۱۲ گل زده در لالیگا و لیگ قهرمانان، بازیکنی حیاتی برای تیم دیگو سیمئونه بوده است. ملی‌پوش فرانسوی پیش از این اعتراف کرده بود که پس از بازگشت جنجالی خود از بارسلونا، برای بازیابی عشق و اعتماد هواداران اتلتیکو بسیار جنگید. با این حال، این بازیکن ۳۲ ساله […]

- گریزمن حرف دلش را زد؛ می‌خواهم اینجا اسطوره شوم/ به قهرمانی نیاز دارم

آنتوان گریزمن از ابتدای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ با ۱۲ گل زده در لالیگا و لیگ قهرمانان، بازیکنی حیاتی برای تیم دیگو سیمئونه بوده است. ملی‌پوش فرانسوی پیش از این اعتراف کرده بود که پس از بازگشت جنجالی خود از بارسلونا، برای بازیابی عشق و اعتماد هواداران اتلتیکو بسیار جنگید. با این حال، این بازیکن ۳۲ ساله از تجربه و کیفیت بازی خود برای هدایت اتلتیکو در این فصل استفاده می‌کند، در حالی که مجموع گل‌های او در باشگاه اکنون ۱۶۹ است و لوئیس آراگونس با ۱۷۳ گل رکورد را در اختیار دارد.

گریزمن در مصاحبه‌ای اختصاصی با مارکا گفت که می‌خواهد در این فصل یک عنوان قهرمانی کسب کند و مطمئن شود که تا سالها در قلب هواداران اتلتیکو باقی خواهد ماند. او گفت: «انگیزه زیادی دارم که در اتلتیکو فردی مهم باشم و در این باشگاه اسطوره شوم. می‌دانم که باید با تلاش این هدف را به دست بیاورم. احساس می‌کنم که ارتباط با هواداران را احیا کرده‌ام. اهداف زیادی برای امسال دارم اما می‌خواهم لالیگا را ببرم، به این قهرمانی نیاز دارم. فصل بسیار طولانی است و باید به تلاش ادامه دهیم و ببینیم که آیا به اندازه کافی برای قهرمانی خوش‌شانس هستیم.»

دو قهرمانی اتلتیکو در لیگ زیر نظر سیمئونه در دو دوره غیبت گریزمن به دست آمد و او در آن هنگام در رئال سوسیداد و بارسلونا بازی می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی