به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بنیاد Live the Dream، بنیاد کشتی ایالات متحده بیش از ۵ میلیون دلار جایزه از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۰۹ پرداخت کرده است.  این صندوق با کمک‌های مالی و همچنین حمایت‌های فدراسیون کشتی ایالات متحده و کمیته ملی المپیک حمایت می‌شود. وجوه حاصل از آن صرف تشویق […]

باروز رکورددار بالاترین پاداش در بین کشتی‌گیران آمریکایی
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بنیاد Live the Dream، بنیاد کشتی ایالات متحده بیش از ۵ میلیون دلار جایزه از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۰۹ پرداخت کرده است. 

این صندوق با کمک‌های مالی و همچنین حمایت‌های فدراسیون کشتی ایالات متحده و کمیته ملی المپیک حمایت می‌شود. وجوه حاصل از آن صرف تشویق مدال آوران بازی‌های المپیک (۲۵۰ هزار دلار برای قهرمانی، ۵۰ هزار دلار برای مقام دوم، ۲۵ هزار دلار برای سوم) و قهرمانی جهان (۵۰ هزار دلار برای قهرمانی، ۲۵ هزار دلار برای مقام دوم، ۱۵ هزار دلار برای نفر سوم) می‌شود. 

بزرگترین جایزه از بنیاد رویای خود را زندگی کن، توسط جردن باروز، قهرمان المپیک و قهرمان ۶ دوره جهان دریافت شده است. 

در میان قهرمانان بزرگ المپیک، قهرمانان سه دوره جهان کایل اسنایدر، هلن مارولیس و دیوید تیلور در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. 

موفق‌ترین چرخه المپیک برای کشتی‌گیران آمریکایی ۲۰۱۷-۲۰۲۰ بود که در آن مجموعاً یک‌میلیون و ۸۵۰ هزار دلار برای پاداش اختصاص یافت. 

شایان ذکر است که کشتی‌گیران آمریکایی منابع درآمد دیگری نیز دارند. بنابراین، به عنوان بخشی از قرارداد با تیم‌های ملی، کمک هزینه تحصیلی و پاداش برای نتایج در مسابقات دیگر دریافت می‌کنند. بسیاری از آن‌ها از کار حرفه‌ای، حمایت از باشگاه‌ها و مراکز آموزشی منطقه‌ای و حمایت مالی درآمد دارند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا