لیگ برتر والیبال| شهرآورد اردکانی‌ها و حضور خودروسازان در یزد و ارومیه
لیگ برتر والیبال| شهرآورد اردکانی‌ها و حضور خودروسازان در یزد و ارومیه

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران یکشنبه، پنجم آذرماه با ۶ دیدار در شهرهای اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و گنبد پیگیری می‌شود. در جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدار این هفته دو تیم اردکانی ایفاسرام و چادرملو در سالن آیت‌الله خاتمی به مصاف یکدیگر می‌روند. ایفاسرام که سابقه […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران یکشنبه، پنجم آذرماه با ۶ دیدار در شهرهای اردکان، یزد، ارومیه، مشهد، رامسر و گنبد پیگیری می‌شود.

در جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدار این هفته دو تیم اردکانی ایفاسرام و چادرملو در سالن آیت‌الله خاتمی به مصاف یکدیگر می‌روند. ایفاسرام که سابقه بیشتری از چادرملو در لیگ برتر مردان دارد، در حال حاضر با چهار برد و ۱۲ امتیاز در جایگاه چهارم جدول است و چادرملو با سه برد و ۱۰ امتیاز در رتبه ششم قرار دارد. فاتح سه امتیازی این مسابقه جایگاه بهتر جدول را به خود اختصاص خواهد داد، بنابر این دو تیم با تمامی امکانات مقابل هواداران خود به میدان می‌روند.

تیم گیتی‌پسند اصفهان که با پنج برد و ۱۵ امتیاز در تعقیب فولاد سیرجان در رتبه دوم جدول است، این هفته در بازی خارج از خانه به مصاف نیان الکترونیک در سالن مهران مشهد می‌رود. نیان با سه برد و هشت امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد و در این مسابقه به دنبال کسب چهارمین پیروزی با استفاده از امتیاز میزبانی است، اما گیتی‌پسند حریف آسانی برای نیان نیست.

شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی نیز این هفته در بازی خانگی در سالن اختصاصی خود به مصاف پیکان تهران می‌رود. نبرد دو تیم در مرحله رفت سال پیش در تهران برگزار شد و پیکانی‌ها سه بر دو مغلوب حریف شدند و امسال در اندیشه جبران این شکست در یزد هستند اما پیکان از سال‌های اقتدار خود به دور است و برای رسیدن به این هدف کار بسیار سختی پیش رو دارد.

دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا تهران که با یک برد و چهار امتیاز در رتبه‌های سیزدهم و چهارم جدول قرار دارند، این هفته در مصاف با یکدیگر برای فرار از قعر جدول تلاش خواهند کرد. پیش بینی فاتح این مسابقه با توجه به شرایط دو تیم سخت است اما نماینده ارومیه از حمایت مردم والیبال دوست ارومیه در سالن غدیر این شهر بهره‌مند است که در نتیجه این دیدار نقش بسیار مهمی خواهند داشت.

در چهل‌ونهمین دیدار لیگ برتر مردان در سال ۱۴۰۲ تیم شهرداری گنبد کاووس در سالن المپیک میزبان مس رفسنجان است. شاگردان رحمان رئوفی در تیم گنبد به دنبال سومین برد خود هستند تا از جایگاه دهمی به میانه جدول صعود کنند. از سوی دیگر تیم مس هم برای سومین برد تلاش می‌کند تا از رتبه دوازدهمی خود را بهبود بخشد، بنابراین فاتح این مسابقه بهترین رتبه ممکن در میانه جدول را به دست می‌آورد.

جدال نمایندگان استان گلستان با مازندران در همه رشته‌های ورزشی جذاب و دیدنی است چون رقابت سختی بین این استان‌ها در ورزش وجود دارد. این هفته تیم‌های هورسان رامسر و پاس گرگان در سالن شهید صدر به مصاف یکدیگر می روند تا برای تحقق رویاهای والیبالی استان خود تلاش کنند.

هورسان با چهار برد، ۹ امتیاز و رتبه پنجمی شرایط بهتری در جدول نسبت به پاس گرگان (سه برد، هفت امتیاز و رتبه هشتم) دارد، اما بازیکنان جوان پاس در تلاش برای اثبات توانایی‌های خود در این رشته ورزشی هستند و با توجه به این‌که تیم هورسان هم بازیکنان جوانی در اختیار دارد، این مسابقه جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت زیرا جدال کم تجربه‌های جویای نام است.

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۶

ایفاسرام اردکان – چادرملو اردکان

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶

شهداب یزد – پیکان تهران

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه – سایپا تهران

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۶

نیان الکترونیک خراسان – گیتی‌پسند اصفهان

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶

هورسان رامسر – پاس گرگان

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶

شهرداری گنبد کاووس – مس رفسنجان

پایان پیام/





منبع: فارس