بازیکنان زیادی اردوی تیم آبی را در ابتدای فصل ترک کردند. در خط دفاع رافائل سیلوا و عارف غلامی اردوی تیم آبی را ترک کردند. در خط حمله مهدی قایدی و محمد محبی از تیم جدا شدند و خیلی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام به خدمت گرفته نشدند. نمونه‌اش تورس که راهی گل گهر […]

- رمز موفقیت و صدرنشینی استقلال در لیگ برتر چیست؟

بازیکنان زیادی اردوی تیم آبی را در ابتدای فصل ترک کردند. در خط دفاع رافائل سیلوا و عارف غلامی اردوی تیم آبی را ترک کردند. در خط حمله مهدی قایدی و محمد محبی از تیم جدا شدند و خیلی از بازیکنان مد نظر جواد نکونام به خدمت گرفته نشدند. نمونه‌اش تورس که راهی گل گهر شد و امیرحسین حسین‌زاده که سر از تراکتور درآورد. با همه مشکلاتی که پیرامون استقلال وجود داشت استقلال اکنون در صدر جدول قرار دارد و صرف نظر از نتیجه‌ای که در بازی با ذوب‌آهن رقم می‌خورد، باز هم صدر را حفظ می‌کند.

به نظر می‌رسد راز موفقیت جواد نکونام و استقلال در مصاحبه جدید این مربی نهفته است. جایی که گفت هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و انگار آخرین بازی فصل‌مان است.

به اتفاق بخشی از مصاحبه جواد نکونام پیش از بازی با دربی را مرور می‌کنیم. جایی که گفت: همیشه به بازیکنان استقلال گفته‌ام که باید خوب تمرین کنند، انگیزه خوبی داشته باشند و از آن مهم‌تر در جریان مسابقه خوب تمرکز کنند. ما در فصل جاری یاد گرفتیم که اصلاً به جدول یا موقعیت تیم حریف و خودمان توجه نکنیم، چون هر بازی و هر مسابقه برای استقلال حکم فینال را دارد. از روز اولی که کارمان شروع کردیم، هدفگذاری ما بازی به بازی بوده است. بچه‌ها مقابل تیم باکیفیت ذوب‌آهن باید جوری بازی کنند که انگار آخرین بازی فصل خود را انجام می‌دهند. آنها باید با تمام وجود بدوند، بجنگند و مثل بازی‌های قبلی فداکاری کنند تا دل هواداران شاد شود.

منبع: خبـر ورزشی