آنتونیو کونته پس از اخراج از تاتنهام به دلیل توهین به دنیل لوی و رکورد کسب جام در باشگاه، در مرخصی به سر می‌برد. اما او پیشنهادات زیادی داشت و ناپولی پس از خلاص شدن از دست رودی گارسیا به سراغ او رفت. همچنین عربستان سعودی نیز به او پیشنهاداتی ارائه داد اما کونته به […]

- آیا کونته به یوونتوس بازمی‌گردد؟/ می‌توانید امیدوار باشید بار دیگر ازدواج کنید!

آنتونیو کونته پس از اخراج از تاتنهام به دلیل توهین به دنیل لوی و رکورد کسب جام در باشگاه، در مرخصی به سر می‌برد. اما او پیشنهادات زیادی داشت و ناپولی پس از خلاص شدن از دست رودی گارسیا به سراغ او رفت. همچنین عربستان سعودی نیز به او پیشنهاداتی ارائه داد اما کونته به دلیل اینکه می‌خواست وقتش را با خانواده‌اش بگذراند پیشنهاد آنها را رد کرد. با این حال، کونته هنگام بحث درباره احتمال بازگشت به یوونتوس از یک تشبیه جالب استفاده کرد و اشاره کرد که ممکن است پیشنهاد بیانکونری را در نظر بگیرد.

او که در دانشگاه سالنتو صحبت می‌کرد گفت: «ازدواج‌ها به دو صورت انجام می‌شود، همیشه می‌توانید رویا داشته باشید و امیدوار باشید بار دیگر ازدواج کنید.» او به سرعت اضافه کرد: «نکته مهم این است که اشتراک افکار وجود دارد. اما اکنون می‌خواهم از زمان آزاد خود حداکثر استفاده را بکنم و به مطالعه ادامه دهم تا دانشم را گسترش دهم.»

دوران مربیگری کونته در یوونتوس بسیار موفقیت‌آمیز بود. او که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ به عنوان سرمربی فعالیت می‌کرد، یوونتوس را به دوران تسلط در فوتبال ایتالیا رساند و سه قهرمانی متوالی سری آ را در فصل‌های ۲۰۱۱-۲۰۱۲، ۲۰۱۲-۲۰۱۳ و ۲۰۱۳-۲۰۱۴ به دست آورد. کونته علاوه بر موفقیت در سری آ، یوونتوس را به قهرمانی در سوپرجام ایتالیا در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ هدایت کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در حال حاضر از فرم خوبی در یوونتوس لذت می‌برد و فعلا در رده دوم سری آ قرار دارد و از اینتر صدرنشین پس از ۱۲ بازی تنها دو امتیاز کمتر دارد. آنها این فرصت را خواهند داشت که نراتزوری را در روز یکشنبه در استادیوم آلیانز پشت سر بگذارند. با توجه به اینکه اوضاع در تورین تحت هدایت آلگری به خوبی پیش می‌رود، به نظر می‌رسد که کونته باید مدتی صبر کند تا به تیم یووه بازگردد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی