شایعه شده که لوس‌بلانکوس در نظر دارد در سال ۲۰۲۴ با فعال شدن بند فسخ ۲۰۰ میلیون پوندی ارلینگ هالند، اقدامی جسورانه برای جذب این بازیکن نروژی انجام دهد. ارتباط هالند و مادرید علیرغم اهمیت او برای سیتی، همچنان رو به افزایش است. اگر رئال مادرید قادر به پرداخت بند فسخ قرارداد او باشد می‌تواند […]

- اقدام جسورانه رئال برای جذب هالند/ بمب ۲۰۰میلیون پوندی دنیای فوتبال سال ۲۰۲۴ می‌ترکد؟

شایعه شده که لوس‌بلانکوس در نظر دارد در سال ۲۰۲۴ با فعال شدن بند فسخ ۲۰۰ میلیون پوندی ارلینگ هالند، اقدامی جسورانه برای جذب این بازیکن نروژی انجام دهد. ارتباط هالند و مادرید علیرغم اهمیت او برای سیتی، همچنان رو به افزایش است. اگر رئال مادرید قادر به پرداخت بند فسخ قرارداد او باشد می‌تواند با سیتی تماس بگیرد، حتی اگر قهرمان لیگ برتر درخواست اولیه آنها را رد کند.

قبلا اینطور گزارش شده بود که لوس‌بلانکوس باید بین ارلینگ هالند و کیلیان امباپه یکی را انتخاب کند، اما اخبار جدید نشان می‌دهد که تغییر ترکیب می‌تواند بودجه کافی برای جذب هر دو بازیکن را فراهم کند. موضوع دیگری که به شایعات دامن زد جمله ایجنت هالند بود. از رافائلا پیمنتا در مورد انتقال احتمالی به پایتخت اسپانیا پرسیده شد و او پاسخی قاطع ارائه داد: «آیا او با مادرید قرارداد امضا خواهد کرد؟ این را باید از مادرید بپرسید.»

سیتی برای فروش هالند وارد هیچ بحثی نخواهد شد، مگر اینکه با توجه به قراردادش مجبور به این کار شود، و قرارداد فعلی او تا سال ۲۰۲۷ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی