تیم هوادار در مصاف خانگی با ملوان یک بر صفر شکست خورد تا ناکامی‌های این تیم در بازی‌های خانگی ادامه پیدا کند. کسب ۱۰ امتیاز از از ۱۱ بازی نشان می‌دهد نتایج تیم هوادار در این فصل از بازی‌ها باب میل مدیران تیم و قطعا محمود فکری نیست. سرمربی تیم هوادار در پایان بازی گلایه […]

- یک سرمربی استقلالی دیگر هم برکنار می‌شود؟

تیم هوادار در مصاف خانگی با ملوان یک بر صفر شکست خورد تا ناکامی‌های این تیم در بازی‌های خانگی ادامه پیدا کند. کسب ۱۰ امتیاز از از ۱۱ بازی نشان می‌دهد نتایج تیم هوادار در این فصل از بازی‌ها باب میل مدیران تیم و قطعا محمود فکری نیست. سرمربی تیم هوادار در پایان بازی گلایه خود را از بازیکنان در مصاحبه‌اش نشان داد.

فاصله دومین کاندیدای سقوط با تیم هوادار در حالی که دو بازی کمتر از این تیم انجام داده تنها ۴ امتیاز است و این نشان می‌دهد هر لحظه ممکن است تیم  هوادار یکی از دو نامزد سقوط به دسته ی پایین تر شود. شاید به همین دلیل بود محمود فکری بعد از بازی با ملوان در یک مصاحبه انتقادی به شاگردانش هشدار داد.

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم هوادار سیاست مدیران باشگاه هم چنان حمایت از محمود فکری است و امیدوار هستند تیم در بازی‌های آتی با نمایش‌های بهتر و نتایج بهتر در جدول رده‌بندی پیشرفت کند.

محمود فکری پیش از این به همراه نساجی که در انتهای جدول قرار داشت در ۱۰ هفته پایانی خوب نتیجه گرفت و بدون شکست تیم را از رتبه سیزدهم جدول به رده نهم آورد.

منبع: خبـر ورزشی