سپاهان در آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر توانست در خارج از خانه از سد استقلال خوزستان بگذرد و خود را به صدرجدول نزدیک‌تر کند. ژوزه مورایس پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان تصمیم گرفت روی نام عیسی آل کثیر خط بکشد. باشگاه سپاهان در این رابطه اعلام کرد که میان مورایس و آل […]

- اختلاف عیسی آل‌کثیر و مورایس بالا گرفت/ پشت پرده خط خوردن ستاره پرسپولیسی از سپاهان

سپاهان در آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر توانست در خارج از خانه از سد استقلال خوزستان بگذرد و خود را به صدرجدول نزدیک‌تر کند. ژوزه مورایس پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان تصمیم گرفت روی نام عیسی آل کثیر خط بکشد.

باشگاه سپاهان در این رابطه اعلام کرد که میان مورایس و آل کثیر سوءتفاهم پیش آمده اما این مساله حل خواهد شد.

مساله ناراحتی آل کثیر و اختلاف پیش آمده میان این بازیکن و مورایس پس از دیدار سپاهان و پرسپولیس به وجود آمده بود. عیسی آل کثیر، مهاجم پیشین پرسپولیس دوست داشت مقابل تیم سابقش قرار بگیرد اما مورایس با توجه به شرایط دیدار با پرسپولیس از او در زمین استفاده نکرد و همین مساله باعث به وجود آمدن چنین اختلافی شد.

ژوزه مورایس پرتغالی که پیش از این هم نشان داده بود در مساله نظم و انضباط تیمی با هیچ بازیکنی تعارف ندارد، پس از به وجود آمدن این مساله آل کثیر را از لیست تیمش در برابر استقلال خوزستان خط زد.

خط زدن عیسی آل کثیر از لیست سپاهان در شرایطی اتفاق افتاد که ۷ بازیکن سپاهان در اردوی تیم ملی حضور داشتند و مورایس با توجه به خستگی آنها از بازیکنانی در ترکیب خود استفاده کرد که در ترکیب اصلی تیم ملی بازی نکردند یا بازیکنان نیمکت‌نشین سپاهان در دیدارهای گذشته بودند.

هنوز مشخص نیست عیسی آل کثیر در لیست سپاهان برای تقابل با نیروی هوایی قرار می‌گیرد یا خیر اما چیزی که مشخص است مسئولان تیم سپاهان در تلاش برای حل این اختلاف، کاهش حواشی تیم و بازگشت آل کثیر به لیست سپاهان هستند.

منبع: خبـر ورزشی