عدم صدور روادید تیم‌ملی تکواندو برای مسابقات گرند پری انگلیس
عدم صدور روادید تیم‌ملی تکواندو برای مسابقات گرند پری انگلیس

طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است ۳ ملی‌پوش تکواندوی ایران روز سه شنبه هفته جاری برای حضور در فینال گرندپری عازم انگلیس شوند، اما تا این لحظه روادید ابوالفضل زندی، مهدی حاجی موسایی و مهران برخورداری بازیکنان تیم ایران و همچنین کادرفنی از طرف کشور میزبان صادر نشده است. در همین رابطه مجید […]

- عدم صدور روادید تیم‌ملی تکواندو برای مسابقات گرند پری انگلیس

طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است ۳ ملی‌پوش تکواندوی ایران روز سه شنبه هفته جاری برای حضور در فینال گرندپری عازم انگلیس شوند، اما تا این لحظه روادید ابوالفضل زندی، مهدی حاجی موسایی و مهران برخورداری بازیکنان تیم ایران و همچنین کادرفنی از طرف کشور میزبان صادر نشده است.

در همین رابطه مجید افلاکی سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویسگفت: منتظر روادید کشور انگلیس هستیم تا اگر مانند دفعات گذشته دست به شیطنت نزنند به این رویداد برویم. در صورتی که همه چیز به خوبی پیش برود امیدوار به کسب ۲ سهمیه هستیم.

او ادامه داد: فعلا ما را مانند همیشه در اما و اگر نگه نداشته اند. در صورتی که فدراسیون تکواندو در این مورد پیش دستی کرد و ۲ ماه زودتر از چیزی که خواسته بودند مدارک خودمان را ارسال کردیم اما باز هنوز روادیدمان صادر نشده است.

باشگاه خبرنگاران