سرمربی جدید هندبال جوانان: بازیکنان ایران سطح کیفی بالایی دارند
سرمربی جدید هندبال جوانان: بازیکنان ایران سطح کیفی بالایی دارند

به گزارش خبرگزباری فارس، شریف مومن پس از عقد قرارداد با فدراسیون هندبال برای هدایت تیم ملی جوانان اظهار داشت: افتخار می کنم از اینکه به ایران آمدم. این دومین بار است که به تهران می‌آیم. فکر می‌کنم همه چیز خیلی خوب است. احترام زیادی برای رئیس فدراسیون ایران قائل هستم چون وی فردی خوب […]

به گزارش خبرگزباری فارس، شریف مومن پس از عقد قرارداد با فدراسیون هندبال برای هدایت تیم ملی جوانان اظهار داشت: افتخار می کنم از اینکه به ایران آمدم. این دومین بار است که به تهران می‌آیم. فکر می‌کنم همه چیز خیلی خوب است. احترام زیادی برای رئیس فدراسیون ایران قائل هستم چون وی فردی خوب و حرفه‌ای است. تفکر پاکدل غلبه بر تمام تیم‌های آسیایی است و من را برای رسیدن به این اهداف به ایران آورده است.

وی ادامه داد: از نظر من بازیکنان ایران سطح کیفی بالایی دارند. سعی می‌کنم آنها را وارد سیستم کنم و تحت فشار فرار بگیرند. برای رسیدن به پیروزی باید بازیکنان را تحت فشار آزمایش کنید. بازی‌های نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در کرواسی دیدم و تیم خوبی بود و امیدوارم‌ بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

همچنین علیرضا پاکدل، رئیبس فدراسیون هندبال در مورد اینکه آیا مومن گزینه هدایت تیم ملی بزرگسالان هم هست با خیر، تصریح کرد: در حال حاضر خیر؛ برای آینده هم قرارداد ما بسته به شرایط بلند مدت است. اگر شرایط به گونه ای باشد که نسل موفقی پرورش دهد ممکن است هدایت بزرگسالان را هم‌برعهده‌بگیرد، اما در حال حاضر سرمربی تیم بزرگسالان و جوانان ایران مشخص است.

وی درخصوص مدت قرارداد مومن، گفت: مومن تا قهرمانی جوانان آسیا که اواخر تیرماه است با ما قرارداد دارد و‌ اگر تیم جهانی شود قراردادش به صورت اتوماتیک تا یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

پایان پیام/





منبع: فارس