متهم به قتل با دیدن دوستش او را با خودرو زیر گرفته و فرار کرده بود اما عاقبت دستگیر شد.   مردی که دوستش را زیر کرده بود پس از مرگ مرد جوان در بیمارستان، به عنوان قاتل تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد.   شامگاه چهارشنبه اول آذرماه خانواده‌ای، مرد مجروحی را به […]

متهم به قتل با دیدن دوستش او را با خودرو زیر گرفته و فرار کرده بود اما عاقبت دستگیر شد.

 

مردی که دوستش را زیر کرده بود پس از مرگ مرد جوان در بیمارستان، به عنوان قاتل تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد.

 

شامگاه چهارشنبه اول آذرماه خانواده‌ای، مرد مجروحی را به بیمارستانی در غرب پایتخت رساندند. آنها گفتند: در اتوبان خرازی در حال عبور بودیم که متوجه شدیم راننده یک پژو ۲۰۷ جوانی را زیر گرفت و فرار کرد. پس از آن بالای سر پسر مصدوم رفتیم و دیدیم او به درمان جدی نیاز دارد، برای همین به اورژانس زنگ زدیم و خودمان هم به بیمارستان آمدیم تا اگر کاری لازم است انجام دهیم.

 

آن خانواده پس از ثبت اظهارات‌شان بیمارستان را ترک و پزشکان اقدامات درمانی را برای نجات جان پسر مصدوم آغاز کردند. با وجود همه کارهایی که کادر درمانی بیمارستان برای نجات جان پسر جوان انجام دادند او صبح پنجشنبه روی تخت اورژانس فوت شد.

 

به این ترتیب تحقیقات جنایی آغار شد. اولین مرحله از بررسی‌ها روی هویت مقتول و شناسایی خانواده‌اش متمرکز شد. این در حالی بود که با شناسایی خانواده مقتول و سوالاتی از آنها معلوم شد مقتول با یکی از دوستانش اختلاف و درگیری داشته و حتی از سوی آن دوستش تهدید شده و چند روز قبل هم در بوستانی دعوایشان شده بود.

 

خانواده مقتول همچنین گفتند: تعدادی از دوستان پسر ما به خاطر شرکت در درگیری و دعوا زخمی شدند و در بیمارستانی بستری هستند.

 

پس از به دست آمدن این اطلاعات ماموران به بیمارستانی که دوستان مقتول بستری بودند رفتند تا از آنها تحقیق کنند. در این مرحله از تحقیقات ماموران پلیس متوجه شدند راننده فراری ۲۰۷ همان فردی است که با مقتول اختلاف داشت و پس از دعوا او را تهدید کرده بود. با به دست آمدن این نتایج و تایید هویت قاتل، مرد جوان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام دیروز، ساعاتی بعد از مرگ مقتول بازداشت شد.

 

متهم گفت: من و مقتول با هم اختلاف و درگیری قدیمی داشتیم و همان کینه از دوستم باعث شد آن شب با دیدنش در اتوبان خرازی او را زیر بگیرم و فرار کنم.

 

در حال حاضر این متهم به قتل با دستور بازپرس جنایی در اختیار ماموران پلیس آگاهی پایتخت قرار دارد تا تحقیقات بیشتر از او درباره قتل دوستش ادامه یابد.

اعتمادآنلاین

+