انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کمیته ملی پارالمپیک ایران و کره جنوبی
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کمیته ملی پارالمپیک ایران و کره جنوبی

به گزارش زیرنویس، غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان که جهت حضور در مجموع عمومی انتخاباتی و نیز کنفرانس کمیته پارالمپیک آسیا هم اکنون در ریاض به سر می برد، ظهر امروز با جین اووان جینگ رییس کمیته ملی پارالمپیک کره جنوبی ملاقات کرد. وجود ظرفیت های فراوان ورزشی و علمی و نیز سوابق […]

به گزارش زیرنویس، غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان که جهت حضور در مجموع عمومی انتخاباتی و نیز کنفرانس کمیته پارالمپیک آسیا هم اکنون در ریاض به سر می برد، ظهر امروز با جین اووان جینگ رییس کمیته ملی پارالمپیک کره جنوبی ملاقات کرد.

وجود ظرفیت های فراوان ورزشی و علمی و نیز سوابق طولانی مدت حمایت از توسعه ورزش پارالمپیک در هر دو کشور، زمینه ساز این تفاهم نامه بود.

غفور کارگری و جین اووان جونگ، روسای دو کمیته بر تاثیر گذاری این تفاهم نامه در ارتقای عملکرد ورزشکاران پارالمپیکی دو کشور ایران و کره جنوبی تاکید کردند و مقرر شد طی یک ماه آینده زمینه های اجرایی این تفاهم نامه را در دو رشته تیراندازی با کمان و تنیس روی میز فراهم آورده و همکاری های آکادمیک خود را در اولویت قرار دهند.

کنفرانس کمیته پارالمپیک آسیا طی روزهای ۴ و ۵ آذر و پس از آن مجمع عمومی – انتخاباتی طی روزهای ۶ و ۷ آذر ماه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

 





منبع: فارس