مدیرکل اجرایی کنفدراسیون والیبال آسیا: برگزاری مجمع و انتخابات باید طبق اساسنامه باشد
مدیرکل اجرایی کنفدراسیون والیبال آسیا: برگزاری مجمع و انتخابات باید طبق اساسنامه باشد

وانگپراسرت شانریت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درمورد شرایط فدراسیون والیبال ایران اظهار داشت: والیبال ایران در بالاترین سطح آسیا قرار دارد و تنها تیم نزدیک به ایران، ژاپن است. حتی تیم والیبال ساحلی ایران هم در بین بهترین های آسیا قرار دارد. تیم زنان ایران نیز تا حد زیادی پیشرفت کرده است. وی […]

وانگپراسرت شانریت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درمورد شرایط فدراسیون والیبال ایران اظهار داشت: والیبال ایران در بالاترین سطح آسیا قرار دارد و تنها تیم نزدیک به ایران، ژاپن است. حتی تیم والیبال ساحلی ایران هم در بین بهترین های آسیا قرار دارد. تیم زنان ایران نیز تا حد زیادی پیشرفت کرده است.

وی ادامه داد: داورزنی تلاش بسیار زیادی کرد و توانست تیم ایران را به قلّه آسیا و قرار گیری در میان بهترین تیم‌های دنیا برساند.

مدیرکل اجرایی کنفدراسیون والیبال آسیا درخصوص موضوع برگزاری مجمع و انتخابات فدراسیون ایران، تصریح کرد: در برخی از کشورها، دولت در مسائل ورزش مداخله می‌کند و این به دلیل تناقضی است که فدراسیون‌های ورزشی با مسائل داخلی کشور دارند. این امر موجب تعلیق فدراسیون هند شد و هم اکنون وزارت ورزش و جوانان هند به همراه کمیته ملی المپیک در مذاکره با فدراسیون جهانی برای برون رفت از این مشکل هستند.

عضو تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: برگزاری مجمع و انتخابات می بایست بر اساس اساسنامه صورت بگیرد. اگر هر فدراسیونی مشکلی داشته باشد، در مجمع مطرح می‌کند تا راجع به این موضوع تصمیم گیری شود.

به گزارش فارس، دوره ۴ ساله ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال ۲۹ آبان ماه به پایان رسید و در حال حاضر فدراسیون والیبال رسما بدون رئیس به کار خود ادامه می دهد و هنوز سرپرستی برای این فدراسیون درنظر گرفته نشده است.

پایان پیام/





منبع: فارس