میرجلیلی: یکی از دغدغه های مهم سبک زندگی به ویژه در حوزه ورزش است
میرجلیلی: یکی از دغدغه های مهم سبک زندگی به ویژه در حوزه ورزش است

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی میرجلیلی در مراسم تکریم نهاد مقدس خانواده و تجلیل از زوجین ورزشکار اظهار داشت: برنامه‌ها باید جدید باشد همراه با ابتکار، خلاقیت و نوآوری اما با رویکرد امیدآفرینی و نشاط‌آفرینی، آنچه دغدغه حضرت آقا است و در گام دوم  انقلاب نیز به آن اشاره فرمودند. موضوع سبک زندگی به ویژه […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی میرجلیلی در مراسم تکریم نهاد مقدس خانواده و تجلیل از زوجین ورزشکار اظهار داشت: برنامه‌ها باید جدید باشد همراه با ابتکار، خلاقیت و نوآوری اما با رویکرد امیدآفرینی و نشاط‌آفرینی، آنچه دغدغه حضرت آقا است و در گام دوم  انقلاب نیز به آن اشاره فرمودند. موضوع سبک زندگی به ویژه در حوزه ورزش و بحث ازدواج و فرزندآوری؛ گفتیم چه کنیم که هم جدید و نوآور باشیم و هم از خانواده ورزشکاران تکریم کرده باشیم. دوستان پیشنهاد کردند از ورزشکاران و ملی‌پوشان از سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ازدواج کرده‌اند تجلیل کنیم.

وی افزود: ضمن اینکه پیشنهاد شد ورزشکارانی که ازدواج کرده‌اند و خداوند به آنها فرزندی داده دعوت شود که به دو قهرمان المپیک و قهرمان جهان رسیدیم که این عزیزان دارای چهار فرزند  هستند. بنابراین آنها نیز دعوت شدند. به محضر حضرت آقا هم رسیدیم. آقا در آن دیدار فرمودند تشکر می‌کنم از بانویی که با فرزند کودکش روی سکو قرار گرفت لذا حساسیت و تکلیف را بر ما ایجاد کرد که حتماً از زوجین ورزشکاری که فرزند بیشتری دارند دعوت شوند تا در خدمت‌شان باشیم. اینکه نامش را گذاشتیم هم نفس قهرمان علتش این است که قهرمانان تلاش می‌کنند، سختی و مجاهدت می‌کنند تا پرچم افتخار جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورند اما کنار آنها یکی دیگر دارد نفس می‌زند و دعا می‌کند برای پیروزی‌اش، با بردهایش اشک شوق می‌‌ریزد،‌ شادی می‌کند پس او  هم باید دیده شود و تکریم شود بنابراین این مراسم را برگزار کردیم. در فدراسیون جانبازان برگزار کردیم تا از این زوجین تجلیل و تکریم کنیم تا موضوعات ازدواج و فرزندآوری را الگوسازی کنیم در جامعه ورزش.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: می‌خواهیم بگوییم که هم می‌شود قهرمان بود در حوزه خانواده و عشق و دین‌داری، هم می‌توان قهرمان بود و هم در حوزه خانواده محبت و عشق و دین‌داری، استقلال داشت و هم در میدان ورزش قهرمان شد.

منبع: فارس