محمدی: بازیکنان ذوب آهن از تساوی مقابل استقلال ناراحت بودند
محمدی: بازیکنان ذوب آهن از تساوی مقابل استقلال ناراحت بودند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، نادر محمدی  پس از تساوی یک بر یک ذوب آهن مقابل استقلال، اظهار داشت: بازی خوبی بود. نیمه دوم آنگونه که می‌خواستیم پیش رفت و برای دقیقه ۶۰ یا ۷۰ به بعد، پلن B داشتیم اما حیف که یک گل خوردیم. خیلی خوشحالم که ۳-۲ بازی است پس از دریافت […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، نادر محمدی  پس از تساوی یک بر یک ذوب آهن مقابل استقلال، اظهار داشت: بازی خوبی بود. نیمه دوم آنگونه که می‌خواستیم پیش رفت و برای دقیقه ۶۰ یا ۷۰ به بعد، پلن B داشتیم اما حیف که یک گل خوردیم. خیلی خوشحالم که ۳-۲ بازی است پس از دریافت گل اول، به بازی برمی‌گردیم.

وی افزود: پس از خوردن گل همه بچه‌ها گفتند بلند شوید زیرا گل را می‌زنیم. می‌توانستیم برنده بازی هم شویم اما یک بر یک هم نتیجه بدی نبود. صد در صد یک هفته برای بردن تمرین کرده بودیم.

مدافع ذوب آهن درمورد اینکه اتحاد اعضای تیم، آنها را به یک تیم ترسناک تبدیل کرده است، گفت: ۳-۲ روز از آمدن محمد ربیعی گذشته بود به ما می‌گفت بالای جدول باشیم و با تیم‌های اول، دوم یا سوم بجنگیم. وقتی مساوی کردیم، بچه‌ها در رختکن خیلی ناراحت بودند و گفتند باید ببریم. به نظر من نتیجه یک بر یک خوب بود.

محمدی درمورد شرایط ذوب آهن در ادامه لیگ، عنوان کرد: صد در صد برای بهتر بازی کردن و بهتر نتیجه گرفتن ذوب آهن می‌جنگیم. سایر مسائل دست خدا است.

اسلامی: می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم

محمد حسین اسلامی نیز پس از پایان بازی، اظهار داشت: نیمه اول برای ما خوب نبود و استقلال بهتر بود اما در نیمه دوم با بهتر شدن شرایط، توانستیم بهتر کار کنیم. پس از خوردن گل نیز خوب به بازی برگشتیم. این موضوع نقطه مثبت تیم ما است. توانستیم نتیجه را مساوی کنیم. حتی اواخر بازی هم یک تا ۲ موقعیت داشتیم که می‌توانستیم ببریم. با این وجود خدا را شکر.

وی درمورد اینکه با وجود مصدوم بودن تعداد زیادی از نفرات، اتحاد تیمی سبب شده ذوب آهن نتیجه خوبی بگیرد، گفت:  تیم ما یکدست و یکدل است. بچه‌ها با هم هماهنگ هستند. مصدومانی مثل آرش قادری و سبحان خاقانی داریم. ان‌شاءالله زود برمی‌گردند اما خدا را شکر شرایط ما خوب است.

هافبک ذوب آهن درخصوص پیش‌بینی‌اش از جایگاه این تیم در پایان فصل، عنوان کرد: صد در صد تلاش می‌کنیم بهتر نتیجه بگیریم و شرایط‌‌مان بهتر شود. تمام تلاش خود را می‌کنیم اما سایر مسائل دست خدا است.

پایان پیام/

 

 

 

منبع: فارس