پایان شکست ناپذیری صربیناتور/ سینر از جوکوویچ انتقام گرفت
پایان شکست ناپذیری صربیناتور/ سینر از جوکوویچ انتقام گرفت

در ادامه رقابت‌های جام دیویس کاپ تنیس، یانیک سینر بازی باخته در برابر نواک جوکوویچ شکست ناپذیر و مرد شماره یک جهان را با پیروزی عوض کرد و ضمن گرفتن انتقام از او، رقابت‌های پایان فصل تورین ایتالیا را با امید صعود به فینال  در مسابقات نگه داشت. تنیسور ۲۲ ساله ایتالیایی بعد از آنکه […]

جام دیویس کاپ تنیس - پایان شکست ناپذیری صربیناتور/ سینر از جوکوویچ انتقام گرفت

در ادامه رقابت‌های جام دیویس کاپ تنیس، یانیک سینر بازی باخته در برابر نواک جوکوویچ شکست ناپذیر و مرد شماره یک جهان را با پیروزی عوض کرد و ضمن گرفتن انتقام از او، رقابت‌های پایان فصل تورین ایتالیا را با امید صعود به فینال  در مسابقات نگه داشت.

تنیسور ۲۲ ساله ایتالیایی بعد از آنکه ست اول را ۶-۲ به سود خود خاتمه داد، در ست دوم با همین نتیجه مغلوب جوکوویچ شد تا بازی به ست سوم برسد. جوکوویچ در گیم دهم روی سرویس سینر ۴۰-۰ پیش افتاد و در آستانه پیروزی قرار گرفت، اما بازیکن ایتالیایی در میان ناباوری از مهلکه گریخت و در دور بعد حریف نامدارش را شکست داد  و در نهایت ۷ بر ۵ پیروز این ست و مسابقه شد.

به این ترتیب نوار شکست‌ناپذیری نوله در دیویس کاپ بعد از ۲۱ مسابقه متوالی پاره شد. او از سال ۲۰۱۱ تمامی مسابقات انفرادی خود را برده بود.

با این پیروزی سرنوشت دیدار دو تیم ایتالیا و صربستان در بازی دونفره مشخص خواهد شد. سینر و جوکوویچ هر دو در این دیدار حضور خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران