پلیس خانه خواننده جنجالی را زیر و رو کرد
پلیس خانه خواننده جنجالی را زیر و رو کرد

جام‌جم نوشت: روز چهارشنبه بود که امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو بار دیگر به صدر اخبار بازگشت و پلیس ترکیه به دلیل جنجال‌های اخیر او به خانه‌اش رفت تا دختران زیر سن قانونی را از خانه او نجات دهد. سه هفته قبل بود که بازیگر زن سینما و یکی از پسران همکار امیر تتلو راز […]

پلیس خانه خواننده جنجالی را زیر و رو کرد

جام‌جم نوشت: روز چهارشنبه بود که امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو بار دیگر به صدر اخبار بازگشت و پلیس ترکیه به دلیل جنجال‌های اخیر او به خانه‌اش رفت تا دختران زیر سن قانونی را از خانه او نجات دهد. سه هفته قبل بود که بازیگر زن سینما و یکی از پسران همکار امیر تتلو راز خانه وحشت ویلایی او را فاش کردند. 

با افزایش انتقادها نسبت به این خواننده جنجالی، پلیس ترکیه اعلام کرد به این موضوع ورود کرده اما اجازه نمی‌دهد رسانه‌ها به جزئیات آن دسترسی داشته باشند تا تحقیقات به صورت کامل انجام شود.

تتلو هم در ادامه ورود پلیس به ماجرای خانه‌اش را تایید کرد و مدعی شد هنگامی که در خانه حضور نداشته پلیس به محل اقامت او رفته و به کارگر خانه ویلایی او استرس وارد کرده است. او با انتقاد از رفتار پلیس ترکیه، مدعی شد: در حال حاضر نمی‌تواند از ترکیه خارج شود و حتی پلیس او را دفعه قبل بازداشت کرده بود.

منبع: اطلاعات انلاین