حدادی: برای داشتن «ورزش قوی» که مدنظر رهبری است همه مسوولان پای کار بیایند
حدادی: برای داشتن «ورزش قوی» که مدنظر رهبری است همه مسوولان پای کار بیایند

احسان حدادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد دیدار ورزشکاران و قهرمان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: دیدار بسیار خوبی بود و صحبت‌هایی که ایشان داشتند بسیار تاثیرگذار بود. ما هرجا می‌رفتیم ظاهرا ورزش در اولویت نبود، اما در این دیدار متوجه شدیم که نگاه نظام به ورزش مثبت است. امیدوارم مسوولان […]

احسان حدادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد دیدار ورزشکاران و قهرمان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: دیدار بسیار خوبی بود و صحبت‌هایی که ایشان داشتند بسیار تاثیرگذار بود. ما هرجا می‌رفتیم ظاهرا ورزش در اولویت نبود، اما در این دیدار متوجه شدیم که نگاه نظام به ورزش مثبت است. امیدوارم مسوولان ورزش هم نکاتی که رهبری فرمودند را چراغ راه خود قرار دهند تا ورزش ایران را روز به روز در دنیا پر آوازه تر ببینیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص اینکه ایران قوی باید ورزش قوی هم باید داشته باشد، گفت: نکته بسیار مهمی که بود ایشان اشاره کردند. هر کشوری می‌خواهد در دنیا مطرح شود، ورزش بهترین راه است، چون پرچم شما بالا می‌رود و همه دنیا توانایی تان را می‌بینند. رهبری هم این موضوع را به خوبی مطرح کردند، چون ایشان به این موضوع واقف هستند و مسوولان دیگر هم باید حساسیت موضوع را درک کنند.

پر افتخارترین ورزشکار ایرانی در باز‌های آسیایی تاکید کرد: برای قوی شدن ورزش و بالا رفتن پرچم ایران باید همه مسوولان پای کار بیایند و حمایت‌ها همه جانبه باشد. در کنار این ورزشکاران هم همگی آرزو دارند که قهرمان شوند و برای کشور افتخار آفرینی کنند. 

نایب قهرمان المپیک در خصوص دیدار خصوصی‌تر با رهبر انقلاب عنوان کرد: در این دیدار عرض کردم مسئولان به جوانان و ورزشکاران اعتماد بیشتری کنند. همه ما دوست داریم به کشورمان و مردم مان خدمت کنیم و تجربیاتی که اندوخته‌ایم را در اختیار جوانان بگذاریم، اما برخی اوقات کمتر به این موضوع توجه می شود.

حدادی در پایان گفت: در همین ورزش دوومیدانی که ما در آن فعالیت می‌کنیم، ۱۴۴ مدال در بازیهای آسیایی توزیع می‌شود اما سهم ما فقط ۲ مدال است. چرا باید اینطور باشد؟ اگر کار با برنامه باشد و حمایت های لازم صورت بگیرد، قطعا تعداد این مدال‌ها بالا می‌رود.

پایان پیام/





منبع: فارس