سعید صادقی دومین فصل حضورش را در پرسپولیس سپری می‌کند. سعید که با کلی سر و صدا راهی پرسپولیس شد، در فصل قبل نمایش‌های پرنوسانی داشت. در بعضی از بازی‌ها ستاره بی چون و چرای تیمش بود و در بعضی دیگر از بازی‌ها از یک بازیکن معمولی هم معمولی تر بود. این عملکرد سینوسی و […]

- عواقب چند نمایش ضعیف؛ ستاره پرسپولیس در ریاض نیمکت‌نشین می‌شود!

سعید صادقی دومین فصل حضورش را در پرسپولیس سپری می‌کند. سعید که با کلی سر و صدا راهی پرسپولیس شد، در فصل قبل نمایش‌های پرنوسانی داشت. در بعضی از بازی‌ها ستاره بی چون و چرای تیمش بود و در بعضی دیگر از بازی‌ها از یک بازیکن معمولی هم معمولی تر بود. این عملکرد سینوسی و پرنوسان صادقی در این فصل هم ادامه دارد. او در بازی با تراکتور تک گل ۳ امتیازی تیمش را زد، در بازی رفت با استقلال تاجیکستان هم هر دو گل پرسپولیس را به ثمر رساند و ستاره زمین بود.

با این حال در چند بازی اخیر پرسپولیس صادقی اصلا عملکرد خوبی نداشته و همین موضوع باعث انتقاد هواداران پرسپولیس شده است. خیلی‌ها فکر می‌کردند که یحیی در بازی‌های قبلی سعید را نیمکت نشین خواهد کرد ولی این اتفاق رخ نداد. مصدومیت‌های زیاد و کمبود بازیکن باعث شد تا یحیی به صادقی بازی دهد و او یکی از نفراتی بود که در همه دیدارهای این فصل تیمش فیکس بوده است.

با این حال خبرهای رسیده از تمرینات پرسپولیس حاکی از آن است که یحیی تصمیم گرفته در بازی بسیار مهم دوشنبه شب مقابل النصر از صادقی در ترکیب اصلی استفاده نکند و این بازیکن را روی نیمکت قرار دهد. صادقی برای بازی با النصر نیمکت نشین می‌شود ولی به احتمال زیاد به عنوان بازیکن جانشین در نیمه دوم به زمین خواهد رفت.

منبع: خبـر ورزشی