سهرابیان: رهبر انقلاب بیشتر از بسیاری مدیران به ورزش واقف هستند
سهرابیان: رهبر انقلاب بیشتر از بسیاری مدیران به ورزش واقف هستند

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درباره دیدار ورزشکاران و مسئولان ورزش با رهبر معظم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ایشان خیلی به امور واقف هستند و حتی از برخی مدیران ورزشی نیز آگاه‌تر ورود کردند. ایشان به قدرتمندتر کردن ایران با ورزش واقف هستند چرا که ورزش می‌تواند اسم ایران را در جهان […]

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درباره دیدار ورزشکاران و مسئولان ورزش با رهبر معظم انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ایشان خیلی به امور واقف هستند و حتی از برخی مدیران ورزشی نیز آگاه‌تر ورود کردند. ایشان به قدرتمندتر کردن ایران با ورزش واقف هستند چرا که ورزش می‌تواند اسم ایران را در جهان پابرجا نگه دارد. 

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که کدام بخش از سخنان رهبری بیشتر برای روسای فدراسیون‌ها می بایست موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: اینکه مدیران برای ورزشکاران تلاش کنند تا بستر مناسب برای ورزشکار فراهم شود. من پیش از این با وزیر ورزش جلسه داشتم و تاکید این بود زیرساخت‌ها فراهم شود.

وی افزود: ورزش قهرمانی طبق سخنان مقم معظم رهبری می‌تواند اولویت شود. در کنار ورزش همگانی نیاز به زیر ساخت هست که ایشان مکلف کردند فضا برای ورزشکاران فراهم شود. نمایندگان مجلس هم می‌توانند برای تصویب بودجه‌ای که دولت تصویب کرده، بحث وزارت را ویژه ببینند تا فضا فراهم شود. 

پایان پیام/





منبع: فارس