پرسپولیس در حالی باید دوشنبه به مصاف النصر برود که این تیم پرستاره در این فصل فوق العاده نتیجه گرفته و صدرنشین گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا هم به حساب می‌آید. النصر خط میانی و حمله فوق العاده‌ای دارد و ستاره‌های مطرحی در ترکیب این تیم حضور دارند. با این حال این تیم ضعف‌هایی هم […]

بازی پرسپولیس و النصر, رونالدو, لیگ قهرمانان آسیا - این نقطه ضعف تیم رونالدو است!

پرسپولیس در حالی باید دوشنبه به مصاف النصر برود که این تیم پرستاره در این فصل فوق العاده نتیجه گرفته و صدرنشین گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا هم به حساب می‌آید. النصر خط میانی و حمله فوق العاده‌ای دارد و ستاره‌های مطرحی در ترکیب این تیم حضور دارند. با این حال این تیم ضعف‌هایی هم دارد که پرسپولیس می‌واند با استفاده از آن‌ها نتیجه خوبی در بازی مقابل این تیم بگیرد.

بزرگترین ضعف النصر به خط دفاعی و دروازه‌بان این تیم برمی گردد که خیلی با کیفیت نیستند. آمار این تیم در ۲۰ بازی گذشته نشان می‌دهد النصری ها فقط در ۵ بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شدند و در سایر بازی‌ها گل دریافت کردند. نکته‌ای بسیار امیدوارکننده برای پرسپولیسی‌ها که می‌توانند از این ضعف خط دفاعی و گلر النصر استفاده کنند و همین موضوع می‌تواند به نتیجه‌گیری پرسپولیس منجر شود.

منبع: خبـر ورزشی