حامیان اسرائیل ایلان ماسک را وادار به اطاعت کردند!
حامیان اسرائیل ایلان ماسک را وادار به اطاعت کردند!

فارس نوشت: شبکه خبری N12 گزارش داد که ایلان ماسک، قصد دارد از مناطق پرجمعیت اسرائیل در نزدیکی مرز نوار غزه بازدید کند. N12 گفت که وی همچنین قرار است با اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور دولت اشغالگر و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن دیدار کند. به گفته رسانه‌های اسرائیلی این دیدار برای ابراز همبستگی او […]

اسرائیل, ایلان ماسک, رئیس شبکه اجتماعی ایکس - حامیان اسرائیل ایلان ماسک را وادار به اطاعت کردند!

فارس نوشت: شبکه خبری N12 گزارش داد که ایلان ماسک، قصد دارد از مناطق پرجمعیت اسرائیل در نزدیکی مرز نوار غزه بازدید کند. N12 گفت که وی همچنین قرار است با اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور دولت اشغالگر و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن دیدار کند.

به گفته رسانه‌های اسرائیلی این دیدار برای ابراز همبستگی او با رژیم اسرائیل انجام خواهد شد. دیدار قبلی ماسک با نتانیاهو در کالیفرنیا در ماه سپتامبر(شهریور-مهر) انجام شده بود که طی آن این دو در مورد انتشار مطالب مخالف اسرائیل در ایکس بحث کردند.

گفتنی است بعد از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و نسل‌کشی گسترده توسط این رژیم،  ماسک در ۱۵ نوامبر(ده روز پیش) یک پست ضد اسرائیلی را در پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس تأیید کرد. وی همچنین در چند موقعیت مواضعی علیه اسرائیل داشت.

پس از آن بسیاری از کمپانی‌های بزرگ آمریکایی مانند دیزنی، اپل و آی‌بی‌ام‌به دلیل موضع ایلان ماسک مقابل اسرائیل، تبلیغات خود در ایکس را به حالت تعلیق در آوردند.

قانونگذاران آمریکایی هم ایلان ماسک رئیس شبکه اجتماعی ایکس را به سود بردن از تبلیغات ضد اسرائیلی متهم کردند.

از طرفی دیگر بازرس شهر نیویورک نیز ماسک را به خاطر مواضع ضد اسرائیلی تهدید کرد و گفت هیئت مدیره تسلا باید برای ماسک روشن کند که باید اقداماتی مانند حذف پست خود و عذرخواهی برای آن را انجام دهد و اگر ماسک نتواند این کار را انجام دهد، هیئت مدیره تسلا باید اقداماتی مانند کسر دستمزد، تعلیق یا فسخ او را در نظر بگیرد.

منبع: اطلاعات انلاین