برف و باران به داد مردم می‌رسد؟
برف و باران به داد مردم می‌رسد؟

ایسنا نوشت: صادق ضیاییان گفت: دوشنبه (۶ آذرماه) با ورود سامانه بارشی به شمال غرب در استان‌های مرزی آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بارش باران و برف، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی آغاز می‌شود همچنین در سایر مناطق واقع در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی رگبار پراکنده و وزش باد […]

- برف و باران به داد مردم می‌رسد؟

ایسنا نوشت: صادق ضیاییان گفت: دوشنبه (۶ آذرماه) با ورود سامانه بارشی به شمال غرب در استان‌های مرزی آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بارش باران و برف، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی آغاز می‌شود همچنین در سایر مناطق واقع در شمال غرب و غرب کشور ابرناکی رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود. در این روز به سبب وزش باد آلودگی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از بین خواهد رفت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: سه شنبه (۷ آذرماه) در برخی مناطق غرب و جنوب غرب نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد و با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش و کاهش نسبی دما آغاز می‌شود. در ضمن بارش برف در ارتفاعات البرز رخ می‌دهد و دریای خزر مواج می‌شود.

وی اضافه‌ کرد: پنجشنبه (۹ آذرماه) در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر و وزش باد انتظار می‌رود و در شهرهای پرجمعیت کرج، تهران و اراک افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۶ آذرماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۶  و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی ‌سه شنبه(۷ آذر ماه)  کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای  ۸ و حداکثر دمای ۱۵  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: اطلاعات انلاین