برگزاری انتخابات دوومیدانی با سرپرست جدید؟
برگزاری انتخابات دوومیدانی با سرپرست جدید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که چند ماهی است با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون مشخص نشده است. در حال حاضر افشین داوری، سرپرستی فدراسیون را باعهده دارد و از آنجا که محدودیتی برای حضور سرپرستان در انتخابات فدراسیون ها وجود ندارد، گفته می‌شود […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که چند ماهی است با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون مشخص نشده است.

در حال حاضر افشین داوری، سرپرستی فدراسیون را باعهده دارد و از آنجا که محدودیتی برای حضور سرپرستان در انتخابات فدراسیون ها وجود ندارد، گفته می‌شود خودش هم قصد دارد در انتخابات حاضر شود، اما این موضوع حواشی ای را در پی داشته و خواهد داشت.

طی روزهای گذشته اعتراض‌هایی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های فدراسیون به وجود آمد که در نهایت برای دومین بار لغو شد و مشخص نیست تکلیفش به چه شکل خواهد شد. همچنین این سوال برای جامعه دوومیدانی به وجود آمده است که چرا سرپرستی که قصد حضور در انتخابات دارد یا خواهد داشت، باید انتخابات کمیسیون ها و همچنین انتخابات ریاست فدراسیون را برگزار کند.

انتخاب  سرپرست برای فدراسیون ها یکی از معضلات و آفت های ورزش کشور است و همواره نیز با حواشی و مشکلات زیادی هم روبرو بوده است.

حالا آنطور که اعلام شده قرار است کیومرث هاشمی وزیر ورزش در چند روز آینده دست به کار شده و تکلیف برخی از این فدراسیون‌ها را مشخص کند که دوومیدانی هم یکی از آنها خواهد بود.

پایان پیام/





منبع: فارس