به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و مس کرمان برگزار و از سوی محمدجواد عباسی، بازیکن تیم خلیج فارس ماهشهر تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. وی به ۲ جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال […]

- اعلام آرای انضباطی فدراسیون فوتبال/ محرومیت ۲ جلسه‌ای پیشکسوت استقلال

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم‌های خلیج فارس ماهشهر و مس کرمان برگزار و از سوی محمدجواد عباسی، بازیکن تیم خلیج فارس ماهشهر تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. وی به ۲ جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

کمیل محمدی، بازیکن تیم خلیج ماهشهر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه به ۲ جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

مجاهد محمدی، مالک تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل بدرفتاری نسبت به داوران و تکرار آن که منجر به صدور دستور قرار موقت شد، وی به شش ماه محرومیت از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

حسین غبیشاوی، تدارکات تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل بدرفتاری نسبت به داوران که منجر به صدور دستور قرار موقت شد، به شش ماه محرومیت از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای قابل تجدید نظر است. با صدور این رای، از دستور موقت صادره نسبت به محمدی و غبیشاوی بلا اثر می‌شود.

*دیدار تیم‌های مس سونگون و نفت و گاز گچساران برگزار و از سوی پیروز قربانی، سرمربی تیم نفت و گاز گچساران تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داوران بازی رخ داد. وی ۲ جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا