چرا نکونام این بازیکن را از زمین بیرون نکشید؟/ درگیری با آن فیلمبردار اشتباه بود
چرا نکونام این بازیکن را از زمین بیرون نکشید؟/ درگیری با آن فیلمبردار اشتباه بود

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مربیان استقلال یک چیز می‌گویند و آن فیلمبردار یک چیز دیگر؛ نمی‌دانیم اصل ماجرا چیست. به گزارش «اطلاعات آنلاین»، درباره دیدار جذاب و البته پرحاشیه شب گذشته ذوب آهن و استقلال که به تساوی یک – یک انجامید با منصور رشیدی پیشکسوت استقلال همکلام شدیم. رشیدی در ابتدا […]

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مربیان استقلال یک چیز می‌گویند و آن فیلمبردار یک چیز دیگر؛ نمی‌دانیم اصل ماجرا چیست.

رشیدی: چرا نکونام این بازیکن را از زمین بیرون نکشید؟/ درگیری با آن فیلمبردار اشتباه بود

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، درباره دیدار جذاب و البته پرحاشیه شب گذشته ذوب آهن و استقلال که به تساوی یک – یک انجامید با منصور رشیدی پیشکسوت استقلال همکلام شدیم.

رشیدی در ابتدا درباره دیدار شب گذشته ذوب آهن و استقلال به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین»، گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول استقلال بد نبود، اما در نیمه دوم تیم آقای ربیعی عالی کار کرد. هر چند گل شان شانسی بود. استقلال سرتر بود، اما موفق نشد بازی را ببرد. در صحنه گل مدافعان استقلال خوب عمل نکردند و ناهماهنگ بودند. وسط دفاع کاملا باز بود. این مشکلات در دو سال اخیر در استقلال دیده می‌شود. پارسال تا هفته ششم حسینی بار‌ها جور خط دفاع را کشید. مهاجم اگر سریع باشد راحت از این حفره‌های دفاعی عبور می‌کند.
وی افزود: در خط حمله هم بلانکو خوب نبود. نمی‌دانم چرا او را تعویض نکردند. حداقل دقیقه ۶۰ باید بیرون می‌رفت. بازی اش زیاد به چشم نمی‌آمد. چند تا اشتباه هم داشت در پاس دادن. ما گفتیم چند بازی بگذرد بهتر می‌شود، اما اینگونه نشد. دیروز اگر حسینی نبود شاید استقلال باز هم گل می‌خورد. من قبلا از حسینی انتقاد می‌کردم، اما الان خیلی خوب شده است.
وی درباره درگیری نکونام با یک فیلمبردارگفت: این‌ها نباید خودشان را درگیر کنند. مربیان استقلال یک چیز می‌گویند و آن فیلمبردار یک چیز دیگر. نمی‌دانیم اصل ماجرا چیست. نکونام اهل فحش دادن نیست. هاشمی نسب هم همینطور، ولی کلا نباید وارد این حاشیه‌ها شوند. سرپرست تیم باید ورود کند و اجازه ندهد مربیان وارد این موضوعات شوند.

وی درباره عملکرد تیم ملی گفت: قلعه نویی مربی باتجربه‌ای است، ولی کلا به نظرم این تیم پوست اندازی می‌خواهد. چرا نباید در جام ملت‌ها پوست اندازی کنیم. ۴۷ سال قهرمان نشدیم و شاید اینبار هم نشویم، اما باید به سمت جوانگرایی برویم. سال ۵۳ رایکوف تعدادی از نفرات بزرگ تاج را کنار گذاشت و جوان‌ها را آورد که بعد‌ها شدند بهترین نفرات فوتبال ایران. 
رشیدی درباره شایعات درباره درگیری برخی بازیکنان گفت: نمی‌دانم واقعا این‌ها ملت ۸۰ میلیونی را در نظر نمی‌گیرند؟ این کار‌ها بچگانه است. سرمربی تیم آنجا هست و حتما این فضا را جمع می‌کند.

منبع: اطلاعات انلاین