سیتی و لیورپول دراتحاد به تساوی ۱-۱ رسیدند تا آرسنال با پیروزی یک بر صفر برابر برنتفورد این هفته را به نام خود ثبت کند. تک گل این مسابقه را کای هاورتس آلمانی زد، او که در چلسی ناکام بود و حالا در آرسنال جا افتاده و ستاره سرنوشت ساز است. اما برنده مسابقات این […]

سیتی و لیورپول دراتحاد به تساوی ۱-۱ رسیدند تا آرسنال با پیروزی یک بر صفر برابر برنتفورد این هفته را به نام خود ثبت کند. تک گل این مسابقه را کای هاورتس آلمانی زد، او که در چلسی ناکام بود و حالا در آرسنال جا افتاده و ستاره سرنوشت ساز است.

اما برنده مسابقات این هفته لیگ برتر انگلیس نه آرسنال و «آرتتا» بودند و نه ستاره آلمانی، برنده فوتبال ملی ایران بود و امیر قلعه‌نویی!

سامان قدوس در ترکیب تیم ملی مهره‌ای بدون جانشین است. قلعه‌نویی می‌خواهد در جام ملت‌ها ۲-۴-۴ لوزی بازی کند و برای پست هافبک تهاجمی پشت سر دو مهاجم تنها یک گزینه دارد؛ سامان قدوس!

بازیکنی بازیساز که به همان اندازه در کار دفاعی تبحر دارد و در زمین می‌دود. قدوس تنها نماینده فوتبال ما در لیگ برتر است و بازی هر هفته مقابل بزرگان جهان در پرفشارترین لیگ دنیا از او یک بازیکن بی‌جانشین ساخته که وقتی برابر ازبکستان مصدوم شد، به گواه کادر فنی تیم ملی بازی در نیمه دوم از دست ما رفت.

مصاحبه خداداد عزیزی در همین زمینه باعث دلخوری برخی بازیکنان تیم ملی شد، آنها که معتقدند همه تیم ملی قدوس نیست و ما هم همین اعتقاد را داریم اما هر بازیکن در پست خود یک سرمایه ملی است. در حال حاضر در فوتبال ما بازیکنی با نیمی از توانایی‌های قدوس وجود ندارد و دیدیم که قلعه‌نویی مجبور شد با خروج او تاکتیک تیم را عوض کند.

همه نگران رسیدن یا نرسیدن قدوس بودیم، چون هیچ خبری از مصدومیت او منتشر نمی‌شد تا اینکه در برابر آرسنال سامان ۹۰ دقیقه در ترکیب برنتفورد بازی کرد و همه فوتبال دوستان ایرانی خوشحال شدند.

ستاره‌های ما بازی برابر بزرگان را تجربه کرده‌اند و حضور سامان از این نظر مهم بود که او کاملاً آماده است و خوشبختانه مصدومیتش خطرناک نبوده و چه خبری بهتر از این در فاصله دو ماه تا جام ملت‌های آسیا!

یک ایرانی ستاره شب سخت آرسنال در لندن!

منبع: خبـر ورزشی