تیم استقلال در شرایطی بازی یک بر صفر برده را با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رساند که بار دیگر اسیر گل به خودی شد. شاگردان جواد نکونام در دیدار مقابل هوادار و در شرایطی که یک گل از حریف خود عقب بودند با گل به خودی ایمان سلیمی دو بر صفر عقب […]

استقلال, جواد نکونام, فوتبال, لیگ برتر فوتبال - دو استقلالی علیه استقلال!

تیم استقلال در شرایطی بازی یک بر صفر برده را با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رساند که بار دیگر اسیر گل به خودی شد.

شاگردان جواد نکونام در دیدار مقابل هوادار و در شرایطی که یک گل از حریف خود عقب بودند با گل به خودی ایمان سلیمی دو بر صفر عقب افتادند و تحت شرایط سخت‌تری بازی را در نهایت با نتیجه سه بر دو برنده شدند. هرچند که این بازیکن (سلیمی) در دیدار مقابل تراکتور توانست با به ثمر رساندن یک گل به نوعی گل به خودی‌اش را جبران کند اما این پایان گل به خودی‌های استقلالی‌ها نبود.

مهدی مهدی‌پور دومین استقلالی است که در فصل جاری با گل به خودی تیمش را متضرر می‌کند. مهدی‌پور در نیمه دوم و در شرایطی که استقلال یک بر صفر جلو بود با ضربه زدن به صورت اشتباه توپ را به دروازه حسین حسینی وارد کرد تا نتیجه یک بر صفر به سود استقلال با یک بر یک تغییر کند. این بازیکن اصفهانی که سابقه ۵ فصل حضور (لیگ چهاردهم تا هفدهم و نوزدهم) در تیم ذوب آهن را در کارنامه اش دارد با این گل به خودی هم مانع شکست تیم سابقش شد و هم دو امتیاز حساس را از استقلال گرفت.

دو گل به خودی در ده دیدار که یکی از آنها منجر به از دست رفتن دو امتیاز حساس در هفته های سرنوشت ساز پیش از دربی و پیش از نیم فصل اول شد می‌تواند آمار نگران کننده‌ای برای جواد نکونام و تیمش باشد.

منبع: خبـر ورزشی