رامین الماسی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: به سازندگان بافت‌های فرسوده در استان کرمانشاه تجهیزات به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعطا می‌شود. وی افزود: از ابتدای سال مشوق‌های شهرسازانه را به منظور بازسازی بافت‌های فرسوده در نظر گرفته‌ایم و بدین منظور ۱۹ تشویق شهرسازانه برای افرادی که اقدام به […]

- اعطای تسهیلات بدون سپرده به سازندگان بافت‌های فرسوده

رامین الماسی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: به سازندگان بافت‌های فرسوده در استان کرمانشاه تجهیزات به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعطا می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال مشوق‌های شهرسازانه را به منظور بازسازی بافت‌های فرسوده در نظر گرفته‌ایم و بدین منظور ۱۹ تشویق شهرسازانه برای افرادی که اقدام به بازسازی کنند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر تسهیلات، طرح کلید به کلید هم برای صاحبان بافت‌های فرسوده اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: ایجاد پل ارتباطی میان گروه‌های جهادی و اداره راه و شهرسازی به منظور همکاری با این گروه‌ها و اعمال بازسازی با کمک آن‌ها از برنامه های اعمال شده در سال جاری است.

الماسی گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ هکتار عرصه به عنوان بافت فرسوده در کرمانشاه وجود دارد که تلاش ما بازسازی صحیح و زودهنگام این بافت‌ها است.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین