سرنوشت عجیب لایحه حجاب در مجلس؛ پاسکاری یا وقت کشی؟
سرنوشت عجیب لایحه حجاب در مجلس؛ پاسکاری یا وقت کشی؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان دیروز در نشست خبری خود درباره لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت که این لایحه از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و با ایراداتی که پیشتر از سوی بنده عنوان شده بود،‌ مواجه شد. در همین حال، حجت […]

لایحه حجاب, لایحه حجاب در مجلس - سرنوشت عجیب لایحه حجاب در مجلس؛ پاسکاری یا وقت کشی؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان دیروز در نشست خبری خود درباره لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت که این لایحه از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و با ایراداتی که پیشتر از سوی بنده عنوان شده بود،‌ مواجه شد.

در همین حال، حجت الاسلام محمد نقدعلی عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس در گفت وگویی در واکنش به خبر برخی رسانه ها مبنی بر ایراد دوباره شورای نگهبان به لایحه حجاب گفت که این خبر صحت ندارد زیرا هیأت رئیسه مجلس هنوز گزارش کمیسیون را به شورای نگهبان ارسال نکرده است.

وی در مورد آخرین وضعیت بررسی لایحه حمایت از خانواده از طریق فرهنگ عفاف و حجاب در مجلس، گفت: ابهامات شورای نگهبان به لایحه در کمیسیون قضایی و حقوقی بررسی و رفع و گزارش کمیسیون برای ارسال به شورای نگهبان به هیأت رئیسه مجلس ارائه شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم افزود: خبری که در برخی خبرگزاری ها مبنی بر ایراد دوباره شورای نگهبان به لایحه حجاب و عفاف منتشر شده صحت ندارد زیرا هیات رئیسه مجلس هنوز گزارش کمیسیون را به شورای نگهبان ارسال نکرده است که هیأت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی درباره این لایحه را به شورای نگهبان ارسال خواهد کرد تا اگر ابهامی باقی مانده باشد رفع شود.

گفتنی است که بسیاری از فعالان رسانه ای – سیاسی انتقاداتی را درباره محتوای آن و همچنین شیوه تصویب این لایحه در مجلس تحت عنوان اصل ۸۵ قانون اساسی – که به دور از چشم افکارعمومی صورت گرفت- مطرح کرده و می کنند.

منبع: اطلاعات انلاین