کافا تکرار می‌شود، میهمان‌های جدید در راهند
کافا تکرار می‌شود، میهمان‌های جدید در راهند

برای اولین بار بود که فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی تصمیم گرفت تورنمنت کافا را در رده سنی بزرگسالان برگزار کند. پیش از این مسابقات کافا در رده سنی پایه و در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شد و این اولین بار است که کافا در سطح تیم‌های ملی بزرگسالان برگزار می‌شود.

کافا تکرار می‌شود، میهمان‌های جدید در راهند

به گزارش “ورزش سه”، برای اولین بار بود که فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی تصمیم گرفت تورنمنت کافا را در رده سنی بزرگسالان برگزار کند. پیش از این مسابقات کافا در رده سنی پایه و در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شد و این اولین بار است که کافا در سطح تیم‌های ملی بزرگسالان برگزار می‌شود.

بازخوردهای خوب از برگزاری این بازی‌ها در شهر بیشکک و تاشکند فدراسیون فوتبال آسیا مرکزی را به این نتیجه رسانده که این مسابقات را در تقویم فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی قرار دهد و در سال‌های آینده هم آن را برگزار کند.

بر اساس خبرهای رسیده فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی برای بالا بردن سطح کیفی بازی‌ها دعوت از تیم‌های میهمان را هم در دستور کار قرار خواهد داد. البته در اولین دوره کافا تیم عمان به عنوان میهمان شرکت کرده بود و کافا از روسیه هم دعوت به‌عمل آورده بود که روس‌ها به بهانه ی گرمی هوا  و پایین بودن سطح کیفی چمن از حضور در این بازی ها انصراف دادند.

اولین دوره تورنمنت  کافا در سطح تیم‌های ملی بزرگسالان با برگزاری دیدار نهایی بین تیم های ایران و ازبکستان در تاشکند به پایان می رسد.

منبع :ورزش ۳

  • منبع خبر : ورزش 3