وحید امیری کاپیتان و بازیکن تیم پرسپولیس که در آخرین تمرین این تیم در تهران به نمایندگی از اعضای تیم با خبرنگاران صحبت کرد امروز همراه کاروان پرسپولیس به ریاض نرفت. مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی دیگر بازیکنان مصدوم تیم پرسپولیس بودند که در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت […]

- کاپیتان پرسپولیس در تهران جا ماند

وحید امیری کاپیتان و بازیکن تیم پرسپولیس که در آخرین تمرین این تیم در تهران به نمایندگی از اعضای تیم با خبرنگاران صحبت کرد امروز همراه کاروان پرسپولیس به ریاض نرفت.

مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی دیگر بازیکنان مصدوم تیم پرسپولیس بودند که در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بعد از عمل جراحی ربات صلیبی زانو هستند که آنها نیز در تهران به مداوا مشغولند.

اما کاپیتان تیم پرسپولیس نیز که شرایط بازی را نداشت در تهران ماند تا به تمرینات بدنسازی مشغول شود که شانس حضورش برای حضور در بازی بعدی پرسپولیس مقابل الدحیل در آخرین دیدار ۲ مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را بیشتر کند.

ناگفته نماند؛ اعضای تیم پرسپولیس بعد از ظهر امروز عازم ریاض شدند و امروز نیز یک جلسه تمرین در این شهر برگزار خواهند کرد تا فردا شب و ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف النصر بروند.

منبع: خبـر ورزشی