سرنوشت عجیب علی دایی پس از اتفاق خاص
سرنوشت عجیب علی دایی پس از اتفاق خاص

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، دقیقا بیست سال قبل یعنی در اوایل آذرماه سال ۱۳۷۲ تیم فوتبال بانک تجارت تهران به مقام قهرمانی مسابقات باشگاههای تهران رسید. تیمی متمول که با جمع آوری تنی چند از ستارگان آن روزگار فوتبال ایران با سرمربیگری زنده یاد ناصر حجازی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد.در آن سال علی […]

- سرنوشت عجیب علی دایی پس از اتفاق خاص

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، دقیقا بیست سال قبل یعنی در اوایل آذرماه سال ۱۳۷۲ تیم فوتبال بانک تجارت تهران به مقام قهرمانی مسابقات باشگاههای تهران رسید. تیمی متمول که با جمع آوری تنی چند از ستارگان آن روزگار فوتبال ایران با سرمربیگری زنده یاد ناصر حجازی موفق شد بر سکوی قهرمانی بایستد.
در آن سال علی دایی که تازه چهره شده بود به همراه بیژن طاهری دیگر مهاجم بانک تجارت با زدن ۱۲ گل آقای گل لقب گرفتند.
حالا بیست سال پس از آن قهرمانی ناصر حجازی در قطعه نام آوران بهشت زهرا آرمیده است و علی دایی به دور از فوتبال به کارهای اقتصادی خود می رسد.
دایی این روزها از فوتبال کاملا دور است و گهگاه تصاویری از وی در کنار چهره های ورزشی و سینمایی آنهم در دفتر شخصی اش منتشر می شود.
بازگشت دایی به فوتبال البته خواسته خودش هم نیست. وی این روزها ترجیح می دهد کنار باشد. او حتی در جریان سفر النصر عربستان و کریستیانو رونالدو به ایران وقتی صحبت از ملاقاتش با این ستاره فوتبال جهان شد ناگهان مدیران پرسپولیس که زمینه این دیدار را آماده کرده بودند قال گذاشت تا نشان دهد فعلا نمی خواهد رد و نشانی در فوتبال ایران داشته باشد.

منبع: اطلاعات انلاین