سردار آزمون در نقل و انتقالات تابستانی گذشته طی یک انتقال جذاب و پر سر و صدا از بایرلورکوزن جدا شد و به رم پیوست. این انتقال در حالی رخ داد که شاید هیچ‌کس آن را پیش‌بینی نمی‌کرد و گمان می‌شد که آزمون یا در لورکوزن بماند و یا راهی زنیت سن پترزبورگ شود. همان‌طور […]

سردار آزمون, فوتبال - سردار آزمون پرده برداشت!/ واکنش مهاجم ایرانی به شایعه بزرگ گاتزتا دلو اسپورت!

سردار آزمون در نقل و انتقالات تابستانی گذشته طی یک انتقال جذاب و پر سر و صدا از بایرلورکوزن جدا شد و به رم پیوست. این انتقال در حالی رخ داد که شاید هیچ‌کس آن را پیش‌بینی نمی‌کرد و گمان می‌شد که آزمون یا در لورکوزن بماند و یا راهی زنیت سن پترزبورگ شود.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد آزمون با توجه به ترافیک بالای خط حمله رم و حضور بازیکنانی نظیر لوکاکو، بلوتی و دیبالا شروع سختی را در این تیم تجربه کرد اما این مهاجم ایرانی با کیفیتی که از خود ارائه داد کم کم توسط ژوزه مورینیو به بازی گرفته شد و قبل از مسابقات ملی اخیر توانست اولین گلش را هم برای جالوروسی به ثمر برساند.

با توجه به بازگشت تامی آبراهام و بالاتر رفتن ترافیک خط حمله رم گاتزتا دلو اسپورت در گزارش اخیر خود مدعی شد که احتمال جدایی ستاره ایرانی از این تیم افزایش یافته و بولونیا نیز به سردار آزمون علاقه نشان داده است. این نشریه همچنین مدعی شد که سرمربی ایتالیایی بلونیا یعنی تیاگو موتا نیز علاقه زیادی به سردار آزمون دارد و از سران این باشگاه درخواست کرده که برای جذب او اقدام کنند.

حالا پیگیری‌های ما حکایت از آن دارد که سردار آزمون هیچ علاقه‌ای به ترک باشگاه رم ندارد.

ستاره ایرانی در واکنش به این شایعات پاسخ کوتاهی داد و گفت: “نه اصلا درست نیست. این‌ها همه شایعه هستند و من قطعا در رم خواهم ماند. ”

 

منبع: خبـر ورزشی