سرمربی النصر: از کیفیت پرسپولیس باخبریم ولی می‌خواهیم صعودمان را قطعی کنیم
سرمربی النصر: از کیفیت پرسپولیس باخبریم ولی می‌خواهیم صعودمان را قطعی کنیم

به گزارش زیرنویس، لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ما برای این مسابقه شدیداً تمرین کرده‌ایم و آماده‌ایم. ۲ روز پیش بازی کرده‌ایم و بازیکنان همچنان در حال ریکاوری هستند ولی با این حال همچنان زمان داریم. سرمربی النصر اظهار داشت: می‌خواهیم صعود خود را در بازی فردا تثبیت […]

به گزارش زیرنویس، لوئیس کاسترو در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ما برای این مسابقه شدیداً تمرین کرده‌ایم و آماده‌ایم. ۲ روز پیش بازی کرده‌ایم و بازیکنان همچنان در حال ریکاوری هستند ولی با این حال همچنان زمان داریم.

سرمربی النصر اظهار داشت: می‌خواهیم صعود خود را در بازی فردا تثبیت کنیم.

کاسترو اظهار داشت: از ارزش‌ها و کیفیت تیم پرسپولیس باخبر هستیم. می‌دانیم چقدر تیم خوبی است و چقدر می‌تواند در زمین با انگیزه ظاهر شود. آنها در لیگ ایران در رده‌های بالا قرار دارند ولی این دلیل نمی‌شود که تمرکزمان را از دست دهیم و برای بازی فردا مقابل آنها آماده نباشیم.

سرمربی تیم النصر نیز گفت: کار من این است که به بازی‌های پیش رو بیاندیشیم و تنها به یک بازی به خصوص فکر نکنم.

اوتاویو، بازیکن تیم النصر نیز در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: از اینکه در عربستان هستم، خوشحالم. مصدومان تاثیری در روند ما نخواهند گذاشت. من می‌خواهم برای تیمم بازی کنم و از اینکه مصدوم شوم، ترسی ندارم. تا موقعی که در زمین باشم، همه توانم را به کار خواهم گرفت.

وی ادامه داد: از هواداران نیز ممنونم که با عشق و شور ما را تشویق می‌کنم. امیدوارم در بازی فردا بتوانیم هواداران را راضی کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس