با شکست گنج زاده، اباذری به مدال طلای لیگ جهانی کاراته دست یافت
با شکست گنج زاده، اباذری به مدال طلای لیگ جهانی کاراته دست یافت

به گزارش زیرنویس، با پایان لیگ سری آ پرتغال ۲۰۲۳ که با حضور ۱۰۰۳ ورزشکار از ۷۲ کشور در ماتوسینوس پرتغال برگزار شد صالح اباذری در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل سجاد گنج زاده به برتری رسید و صاحب نشان طلا شد. صالح اباذری برای رسیدن به فینال این رقابتها، […]

به گزارش زیرنویس، با پایان لیگ سری آ پرتغال ۲۰۲۳ که با حضور ۱۰۰۳ ورزشکار از ۷۲ کشور در ماتوسینوس پرتغال برگزار شد صالح اباذری در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل سجاد گنج زاده به برتری رسید و صاحب نشان طلا شد.

صالح اباذری برای رسیدن به فینال این رقابتها، پس از قرعه استراحت در دور نخست، توماس کاسا از اسلواکی را ۴ بر ۲ شکست داد، سپس ۱ بر صفر مقابل کریس بلبنه از فرانسه پیروز شد تا در دور چهارم با نونا مریرا از کشور میزبان روبرو شود، اباذری با برتری ۳ بر ۲ راهی دیدار نیمه نهایی شد. صالح اباذری در نیمه نهایی ۶ بر یک دیاس اناربیکوف قهرمان امیدهای آسیا را از پیش رو برداشت تا به همراه گنج‌زاده راهی فینال شود.

در رقابت کسب مدال برنز وزن ۶۸- کیلوگرم بانوان، مبینا کاویانی نتیجه را ۹ بر ۳ به لئا ووکجا از کرواسی واگذار کرد و از کسب نشان برنز بازماند.

بدین ترتیب پرونده حضور نمایندگان کاراته ایران در مسابقات لیگ جهانی سری آ پرتغال ۲۰۲۳ با دو مدال طلا و نقره بسته شد. این مسابقات به مدت ۳ روز در ماتوسینوس پرتغال برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس