۱۴ فدراسیون ورزشی کشور رئیس ندارند و با سرپرست موقت اداره می‌شوند! بامزه است نه؟ شما یک کشور در کل کره خاکی پیدا کنید که چنین آماری داشته باشد. ما بدون اینکه قصد دخالت و حتی انتقاد تند داشته باشیم، از آقای پولادگر به عنوان معاون ورزش قهرمانی کشور می‌پرسیم دلیل بلاتکلیفی این همه فدراسیون […]

- رکورد منحصر به فرد ورزش ایران/ یک نفر ۱۴ فدراسیون بی‌رئیس را نجات دهد

۱۴ فدراسیون ورزشی کشور رئیس ندارند و با سرپرست موقت اداره می‌شوند! بامزه است نه؟ شما یک کشور در کل کره خاکی پیدا کنید که چنین آماری داشته باشد. ما بدون اینکه قصد دخالت و حتی انتقاد تند داشته باشیم، از آقای پولادگر به عنوان معاون ورزش قهرمانی کشور می‌پرسیم دلیل بلاتکلیفی این همه فدراسیون چیست و آیا فکر نمی‌کنید ۱۴ فدراسیونِ بدون رئیس خیلی زیاد است؟!

کیومرث هاشمی که تازه آمده و خودش هم بابت این همه مشکل در شوک است اما آقای پولادگر که در زمان سجادی هم حضور داشتند، باید به افکار عمومی بگویند تا کی قرار است این همه فدراسیون بلاتکلیف باشند و با سرپرست موقت اداره شوند؟! این ماجرای سرپرست موقت را ما در باشگاه‌های ورزشی هم داریم و باور کنید خود سرپرستان موقت نمی‌دانند چرا آمده‌اند و چرا موقت هستند؟ مورد داشتیم که یک سرپرست موقت چند سال سرِ کار بود ولی هنوز سرپرست موقت بود! در شرایط فعلی هم تکلیف فدراسیون‌های ورزشی باید روشن شود. اگر یک رئیس خوب است و مشکل بازنشستگی و… ندارد که خب باید هرچه سریع‌تر از حالت موقت بودن خارج شود اما اگر خوب نیست و به هر دلیلی مشکل دارد که اساساً موقت بودنش هم خطاست.

منبع: خبـر ورزشی