سرمربی نیروی هوایی: ۲ ساعت و نیم برای حضور در نشست خبری در ترافیک بودیم!
سرمربی نیروی هوایی: ۲ ساعت و نیم برای حضور در نشست خبری در ترافیک بودیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، ایوب ادویشو، سرمربی نیروی هوایی عراق در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دیدار با سپاهان، بازی خیلی مهمی برای ماست. ما برای آمدن از هتل مان به محل نشست ۲ ساعت و نیم در ترافیک بودیم و مسیر خیلی بدی بود. […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، ایوب ادویشو، سرمربی نیروی هوایی عراق در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دیدار با سپاهان، بازی خیلی مهمی برای ماست. ما برای آمدن از هتل مان به محل نشست ۲ ساعت و نیم در ترافیک بودیم و مسیر خیلی بدی بود. این واقعا درست نیست که بازیکنان ما سه الی چهار ساعت در راه اینجا باشیم. بازیکنان ما اذیت می‌شوند که مسیری اینقدر دور انتخاب شود و راه خسته کننده ای برای ما بود و برای کار تمرین مان نباید این مسیر طولانی انتخاب می شد.

 

*مقابل تیم محبوب و پرستاره ای بازی می کنیم

ابراهیم بایش بازیکن تیم نیروی هوایی عراق گفت: بازی مهمی است برای ما. سپاهان تیم معروفی است و ما برای سه امتیاز آمده ایم. نیروی هوایی هم در عراق معروف است و هم سپاهان در فوتبال ایران. ما مقابل تیمی محبوب وپرستاره بازی می کنیم و تلاش می کنیم با امتیاز بالا از این مسابقه خارج شویم.

ادامه دارد…





منبع: فارس