به گزارش زیرنویس، ایوب اودیشو، سرمربی نیروی هوایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: آمدن ما به اینجا (محل نشست خبری) بیشتر از دو ساعت و نیم طول کشید و این واقعا درست نیست. من از نظر اعصاب اذیت می‌شوم و بازیکنم خسته می‌شود. نباید چنین مسیر دوری را برای […]

به گزارش زیرنویس، ایوب اودیشو، سرمربی نیروی هوایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: آمدن ما به اینجا (محل نشست خبری) بیشتر از دو ساعت و نیم طول کشید و این واقعا درست نیست. من از نظر اعصاب اذیت می‌شوم و بازیکنم خسته می‌شود. نباید چنین مسیر دوری را برای ما انتخاب می‌کردند. امیدوارم در آینده به این صورت نباشد. من کاری ندارم کدام هتل برای ما انتخاب شده است. ما مشکلی نداریم در تهران بازی کنیم اما نماینده AFC یا باید نشست را در روز برگزار می‌کرد که به ترافیک نخوریم یا یک جای بهتر که خودمان را بتوانیم برسانیم.

او درباره تیم سپاهان گفت: گروه ما بسیار قوی است و همه تیم‌ها به دنبال صعود هستند. ما فقط باید به فکر بازی فردا باشیم که سرنوشت ساز است. آن‌ها ۷ بازیکن ملی پوش دارند و باشگاه‌ سپاهان هم سرشناس است. ما باید جوری بازی کنیم که امتیاز لازم را کسب کنیم.

اودیشو درباره پیروزی تیمش مقابل الاتحاد بیان کرد: بعد از بازی با الاتحاد بیشتر بازیکنانمان در اردوی تیم ملی بودند و این برای ما سخت بود. تماشاگران از ما توقع دارند اما بازی سختی خواهیم داشت. باید تمرکز کنیم اما زیاد وقت نداشتیم که بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار داشته باشیم.

همچنین ابراهیم بایش، بازیکن نیروی هوایی در خصوص تقابل با سپاهان گفت:‌ بازی خیلی مهمی است و با تیمی بزرگی بازی خواهیم کرد. سپاهان تیم معروفی است اما ما برای سه امتیاز اینجا آمدیم. نیروی هوایی هم در سطح فوتبال عراق معروف است. ما باید اشتباهاتمان را رفع کنیم و در مقابل تیم محبوب و پرستاره سپاهان خوب کار کنیم و با سه امتیاز از این دیدار خارج شویم.

او ادامه داد: این بازی هم برای ما و هم برای تیم مقابل سخت است و سعی می‌کنیم سه امتیاز را کسب کنیم و از این بازی دست پر خارج شویم. تیم‌های ایرانی سطح خیلی بالایی دارند و سخت کوش هستند. من هم سعی می‌کنم خودم را به این تیم‌ها نشان دهم.

بایش درباره پیشنهاد گل گهر به این بازیکن در ابتدای فصل گفت: این مساله قدیمی است و تمام شده است.

 

منبع خبر: رکنـا