باور داریم ۳ امتیاز بازی با النصر را می‌گیریم
باور داریم ۳ امتیاز بازی با النصر را می‌گیریم

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی مقابل تیم فوتبال النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: نیم ساعت است که به دنبال مکان نشست خبری می‌گردیم. در این سطح بازی‌ها، این اتفاق و ناهماهنگی‌ها واقعا عجیب است و من متاسفم. او افزود: می‌دانیم با یک تیم باکیفیت […]

بازی پرسپولیس و النصر, پرسپولیس, لیگ قهرمانان آسیا, یحیی گل محمدی - باور داریم ۳ امتیاز بازی با النصر را می‌گیریم

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی مقابل تیم فوتبال النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: نیم ساعت است که به دنبال مکان نشست خبری می‌گردیم. در این سطح بازی‌ها، این اتفاق و ناهماهنگی‌ها واقعا عجیب است و من متاسفم.

او افزود: می‌دانیم با یک تیم باکیفیت بازی داریم، تیمی که ستارگان زیادی و مربی باکیفیتی دارد. بازی رفت نیز ما به آن‌ها باختیم، اما فردا می‌خواهیم کیفیت خوبمان را نشان دهیم و هدفمان کسب ۳ امتیاز است. دوست دارم که بازی خودمان را انجام بدهیم و می‌دانیم که جو و شرایط استادیوم سنگین است و تیم النصر بازیکنان خوبی دارد، اما آماده هستیم که بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و  من و بازیکنان باور زیادی داریم که بازی خوبی همراه با کسب امتیاز و برد بتوانیم زمین مسابقه را ترک کنیم.

گل محمدی درباره اینکه چرا تیم فوتبال پرسپولیس با ۴۸ ساعت تاخیر به ریاض رسید و این شرایط چقدر در بازی فردا تاثیرگذار است، گفت: در مورد این بی توجهی که صورت گرفت صحبت زیاد است و چیزی که اکنون می‌توانم بگویم تمرین دیر شده و تمرکزم روی آن است و ذهنم را مشغول اتفاقاتی که نباید می‌افتاد نمی‌کنم. دنبال این هستم که تمرکز داشته باشم که فردا بازی خوبی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران