محمد رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس ۱۰ سال قبل یکی از خواندنی‌ترین مصاحبه‌های خود را انجام داد و نکات جالبی را افشا کرد.

در آستانه سفر تیم پیشکسوتان میلان به تهران، محمد رویانیان که آن زمان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، مصاحبه بسیار خواندنی انجام داد که روز پنجم آذر ماه سال ۱۳۹۲ در زیرنویس منتشر شد.

رویانیان در ابتدای این مصاحبه با صراحت از قول و قرار جهت ملاقات با سر الکس فرگوسن چهره فراموش‌نشدنی فوتبال جهان خبر داد و گفت: رنگ پیراهن پرسپولیس قرمز است به همین خاطر با ۳ باشگاه بایرن مونیخ، میلان و منچستریونایتد مکاتبه کردیم تا با آن‌ها رابطه کاری مطلوبی داشته باشیم چون هر سه جزو باشگاه‌های بزرگ دنیا هستند و آن‌ها نیز قرمز می‌پوشند. حتی در همین راستا مکاتبات لازم انجام شد و با آقای الکس فرگوسن هم قرار ملاقات گذاشتم اما متاسفانه شرایط جهت مذاکرات مستقیم و ملاقات دوجانبه فراهم نشد. برای پرسپولیس برنامه‌های زیادی داریم که امیدوارم قدم به قدم محقق شود.

رویانیان در ادامه با اشاره به دعوت از احمدرضا عابدزاده برای حضور در بازی پیشکسوتان پرسپولیس مقابل میلان تصریح کرد: خیلی دلم می‌خواهد عابدزاده برای پرسپولیس بازی کند. آقای پروین هم از این مسئله استقبال کرده، ما خوشحال می‌شویم ایشان در دروازه تیم پیشکسوتان پرسپولیس مقابل قدیمی‌های میلان قرار بگیرد.

مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس همچنین به ماجرای بازی فوق‌العاده خبرساز سپاهان – پرسپولیس در اصفهان هم که اواخر تابستان سال ۹۲ برگزار شده بود، گریزی زد و گفت: در این‌که محسن قهرمانی به عنوان داور آن مسابقه مرتکب تخلف شده هیچ تردیدی وجود ندارد اما نمی‌دانم چرا یک عده سعی دارند و اصرار می‌کنند که این داور تخلفی مرتکب نشده است! ایشان حتما خلاف کرده و باید با آن برخورد شود.

زیرنویس‌گردی| برای پرسپولیس با الکس فرگوسن قرار گذاشته بودم/ دلم می‌خواهد عابدزاده در تیم بازی کند/ داور بازی سپاهان - پرسپولیس حتما تخلف کرده! 

منبع: خبـر ورزشی