به گزارش زیرنویس، عباس عابدی، افزود: ساعت ۱۵ و یک دقیقه امروز تصادف رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی پیکان وانت و پژو پارس در جاده کلیشاد به سمت شهر سامان بعد از پیچ فتح آباد از توابع استان چهارمحال و بختیاری به اورژانس گزارش شد. وی اظهار داشت: در این حادثه یک مرد ۴۰ […]

به گزارش زیرنویس، عباس عابدی، افزود: ساعت ۱۵ و یک دقیقه امروز تصادف رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی پیکان وانت و پژو پارس در جاده کلیشاد به سمت شهر سامان بعد از پیچ فتح آباد از توابع استان چهارمحال و بختیاری به اورژانس گزارش شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه یک مرد ۴۰ ساله و ۲ زن ۵۰ و ۶۰ ساله جان خود را از دست دادند و سه نفر شامل یک زن ۳۰ ساله، یک کودک دختر چهار ساله و یک شیرخوار یک هفته ای مصدوم شدند.

عابدی با بیان اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید کاشانی شهرکرد منتقل شدند، خاطرنشان کرد: ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل این حادثه اعزام شدند.

کلیشاد از توابع شهرستان فلاورجان واقع در غرب استان اصفهان و شهرستان سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برخوردار است.

منبع خبر: رکنـا