علی خطیر جزء مدیرانی است که بیشتر بازی‌های تیمش را از نزدیک به تماشا می‌نشیند و واکنش‌های او هم در جریان بازی دیدنی است. نمونه اش در بازی با هوادار بعد از اینکه استقلال گل دوم را خورد سرش را پایین انداخت اما بعداز گل سوم مهرداد محمدی به هوا پرید و مثل یک هوادار […]

مدیر عامل استقلال .استقلال .لیگ برتر فوتبال - چرا مدیرعامل استقلال شبانه راهی فرودگاه شد؟

علی خطیر جزء مدیرانی است که بیشتر بازی‌های تیمش را از نزدیک به تماشا می‌نشیند و واکنش‌های او هم در جریان بازی دیدنی است. نمونه اش در بازی با هوادار بعد از اینکه استقلال گل دوم را خورد سرش را پایین انداخت اما بعداز گل سوم مهرداد محمدی به هوا پرید و مثل یک هوادار شادی کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال با حضور در فرودگاه مهرآباد در نیمه‌های شب یک پیام مهم به جواد نکونام و استقلالی‌ها داد. در روزهایی که تیم با وجود تلاش نتیجه دلخواه نمی‌گیرد، قدردان زحماتشان است.

رابطه جواد نکونام و علی خطیر اینروزها به گرمی گرائیده و به زعم کارشناسان یکی از دلایل موفقیت آبی‌ها در هفته‌های اخیر همین بوده است. البته سوءتفاهم ایجاد شده بین این دو به خاطر تیم بوده. جواد نکونام برای بستن یک تیم خوب تلاش می‌کرد و از سویی دغدغه‌های علی خطیر رعایت سقف قرارداد بود تا از آبی‌ها امتیاز کسر نشود.

علی خطیر در ابتدای فصل برای اثبات حسن نیت خود به جواد نکونام با این مربی قرارداد سه ساله امضا کرد و جواد نکونام هم برای اینکه نشان دهد، هدفش از حضور در استقلال اعتلای آبی‌هاست دو سه بار قرارداد خود را کسر کرد تا تیم در ثبت قراردادها با مشکل مواجه نشود.  

منبع: خبـر ورزشی