فرصت محدود برای ثبت‌نام ژیمناست‌ها در مسابقات کسب سهمیه المپیک و بلاتکلیفی فدراسیون
فرصت محدود برای ثبت‌نام ژیمناست‌ها در مسابقات کسب سهمیه المپیک و بلاتکلیفی فدراسیون

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در حالی که فدراسیون ژیمناستیک با مشکلات انتخاباتی دست و پنجه نرم می‌کند و دیوان عدالت اداری انتخابات برگزار شده آن را باطل کرده، فرصت حضور ورزشکاران در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس رو به پایان است و در صورتی که در چند روز باقیمانده ثبت‌نام از تعداد ورزشکاران اعزامی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در حالی که فدراسیون ژیمناستیک با مشکلات انتخاباتی دست و پنجه نرم می‌کند و دیوان عدالت اداری انتخابات برگزار شده آن را باطل کرده، فرصت حضور ورزشکاران در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس رو به پایان است و در صورتی که در چند روز باقیمانده ثبت‌نام از تعداد ورزشکاران اعزامی صورت نگیرد، این شانس از بین خواهد رفت. 

در ثبت‌نام اولیه با همکاری رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک، ایران آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات اعلام کرد و حالا در مرحله دوم لازم است تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده اعلام شود. فدراسیون ژیمناستیک تا ۱۵ دسامبر(۲۴ آذرماه) فرصت دارد تا تعداد ورزشکاران را اعلام کند اما از آنجایی که فدراسیون جهانی انتخابات فدراسیون را تایید نکرده، به نظر می‌رسد لازم است وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای حل مشکلات فدراسیون ژیمناستیک تصمیم گیری کنند. 

مصر، آلمان و آذربایجان ۳ میزبان برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک ژیمناستیک هستند و در صورتی که ورزشکاران نتوانند در ۲ رویداد شرکت کنند عملا شانسی برای کسب سهمیه حتی با وجود رقابت در رویداد سوم نخواهند داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان که چندماهی است روی کار آمده در تلاش است به وضعیت فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند رسیدگی کند. پیش از این کمیته ملی المپیک موضع خود را در مورد تجدید انتخابات اعلام و تاکید کرده بود بهتر است به سرعت تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

پایان پیام/





منبع: فارس