بهروز سلطانی دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، در آستانه دیدار تیم‌های النصر و پرسپولیس درباره این مسابقه اظهار داشت: قطعاً بازی سختی در انتظار پرسپولیس است. تیم‌های عربستانی هر چقدر در خارج از خانه خطرناک هستند در زمین خودشان با حمایت هوادارانشان خطرناک‌تر هم می‌شوند. امیدوارم بچه‌ها در […]

بهروز سلطانی دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، در آستانه دیدار تیم‌های النصر و پرسپولیس درباره این مسابقه اظهار داشت: قطعاً بازی سختی در انتظار پرسپولیس است. تیم‌های عربستانی هر چقدر در خارج از خانه خطرناک هستند در زمین خودشان با حمایت هوادارانشان خطرناک‌تر هم می‌شوند. امیدوارم بچه‌ها در پایان بازی سربلند از زمین خارج شوند.

گلر اسبق تیم ملی کشورمان افزود: در مسابقاتی این چنینی نقش دروازه‌بان بسیار با اهمیت است. معمولاً یک اشتباه یا یک گل می‌تواند شیرازه تیم را از هم بپاشد و در نقطه مقابل یک مهار عالی و یا دفع توپ خوب می‌تواند بچه‌های تیم را شارژ کند.

سلطانی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های بیرانوند شروع مجددهای فوری و سریع او است که می‌تواند هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس را بلافاصله صاحب توپ کند. البته آنها هم باید روی ضد حملات با دقت لازم دروازه حریف را باز کنند. همیشه گفته می‌شود دروازه‌بان نصف یک تیم است ولی من معتقدم گاهی تاثیرگذاری اش از نصف یک تیم هم بیشتر است. امشب نه تنها پرسپولیسی ها بلکه به دلیل رویارویی با یک تیم عربستانی قطعا چشم همه ایران حتی استقلالی‌ها به این مسابقه و البته علیرضا بیرانوند است.

امشب چشم همه ایران به بیرانوند است حتی استقلالی‌ها/ النصر هر چقدر هم خوب باشد ما پرسپولیسیم/ اسم رونالدو برای دروازه‌بان پرسپولیس تکراری است

دروازه‌بان سالهای گذشته پرسپولیس خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیرانوند بازی‌های بزرگ و میادین بین المللی زیادی را تجربه کرده و قطعاً امشب با قدرت و اعتماد به نفس بالا مقابل النصر قرار خواهد گرفت. او از اسم رونالدو و بازیکنان این چنینی نمی‌ترسد و قبلاً هم این موضوع را ثابت کرده. این قبیل اسامی برایش تکراری است. دیدیم همان زمان که پنالتی رونالدو را در جام جهانی گرفت چه راحت این کار را کرد.

وی ادامه داد: علیرضا بیرانوند علاوه بر اینکه خودش روحیه بالایی دارد می‌تواند با عملکردش در این مسابقه روحیه تیمی پرسپولیس را هم افزایش بدهد. قطعاً بازیکنان پرسپولیس بیشتر از هر چیز نگران گل خوردن هستند و اگر بیرانوند خیال بچه‌ها را از این نظر راحت کند آنها از پس النصر برمی‌آیند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: النصر هر چقدر هم تیم بزرگ و پرمهره‌ای باشد ما پرسپولیسیم و قبلاً هم ثابت کرده‌ایم که در مسابقات حساس و بازی‌های سخت بهترین عملکرد را ارائه می‌دهیم. امیدوارم در پایان این مسابقه اتفاقی رقم بخورد که همه آسیا بهت زده شوند.

سلطانی در پایان گفت: با توجه به انجام این مسابقه در زمین النصر آنها قطعاً می‌آیند تا در همان نیمه اول به ما گل بزنند و این خیلی مهم است که در ۴۵ دقیقه اول بازی را نگه داریم. به نظر من یحیی گل محمدی باید در طول نیمه اول حریف را خوب آنالیز کند و در نیمه دوم ضربه کاری را به آنها بزند. در این صورت قطعاً ما برنده زمین را ترک می‌کنیم.

منبع: خبـر ورزشی