به گزارش زیرنویس به نقل از آناتولی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، این پیشنهاد را مطرح کرد و ادعا کرد که در صورت آزادی هر ۱۰ اسیر صهیونیست، حاضر است یک روز زمان آتش بس را تمدید کند. دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانه‌ای ویدئویی این […]

به گزارش زیرنویس به نقل از آناتولی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، این پیشنهاد را مطرح کرد و ادعا کرد که در صورت آزادی هر ۱۰ اسیر صهیونیست، حاضر است یک روز زمان آتش بس را تمدید کند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانه‌ای ویدئویی این اظهارات را تائید کرد.

با این همه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که پس از اتمام زمان آتش‌بس، اسرائیل به عملیات نظامی خود با هدف از بین بردن گروه مقاومت فلسطینی حماس و تلاش برای بازگرداندن تمامی اسرای باقی مانده ادامه خواهد داد.

آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی از روز جمعه و با هدف امدادرسانی به مردم غزه و مبادله اسرای صهیونیست و زندانیان فلسطینی شروع شد و براساس توافق انجام شده امروز (دوشنبه) پایان خواهد یافت.
در طول مدت آتش‌بس، رژیم صهیونیستی چندبار این آتش‌بس را نقض کرد.

در طول مدت آتش‌بس، رژیم صهیونیستی چندبار این آتش‌بس را نقض کرد. پیشتر هم جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تلاش می‌کند تا آتش‌بس موقت در غزه را تمدید کند.

در این بیانیه آمده است: جنبش مقاومت اسلامی حماس در تلاش خواهد بود آتش‌بس موقت را پس از پایان مدت ۴ روزه همان‌طور که در این توافق ذکر شده، از طریق مذاکره جدی برای افزایش تعداد اسرای اسرائیلی که قرار است آزاد شوند، تمدید کند.

منبع: مـهر