به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، با تمجید از عملکرد کشتی لرستان در کسب عنوان قهرمانی جوانان ایران، گفت: کشتی لرستان با ادامه این روند به روز‌های خوب خود بازمی‌گردد. غلامرضا محمدی با تبریک عنوان نخست تیم کشتی آزاد جوانان لرستان در رقابت‌های قهرمانی کشور، اظهار کرد: […]

- کشتی کار بسیار سختی در المپیک دارد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، با تمجید از عملکرد کشتی لرستان در کسب عنوان قهرمانی جوانان ایران، گفت: کشتی لرستان با ادامه این روند به روز‌های خوب خود بازمی‌گردد.

غلامرضا محمدی با تبریک عنوان نخست تیم کشتی آزاد جوانان لرستان در رقابت‌های قهرمانی کشور، اظهار کرد: یک نتیجه تاریخی درباره کشتی استان رقم خورد و قطعا دوران بازگشت کشتی لرستان به روز‌های خوب خود فرا رسیده است. این اتفاق می‌تواند برای سایر استان‌ها نیز این امیدواری را ایجاد کند که آن‌ها نیز می‌توانند با برنامه‌ریزی در جهت رشد کشتی استان‌هایشان گام بردارند.

دارنده ۲ مدال نقره و ۲ برنز جهان، افزود: کشتی لرستان به روز‌های خوب خود بازگشته واین قهرمانی نوید روز‌های درخشان برای کشتی این استان خواهد بود. در ۳ سالی که هیات کشتی لرستان با ریاست دکتر بهرامی کار خود را دنبال می‌کند، اتفاقات بسیار خوبی در تمامی رده‌های کشتی لرستان رخ داده و این نتیجه جز با همدلی و برنامه‌ریزی درست و اصولی بدست نیامده است. خدا را شکر سال به سال نتایج بهتر از قبل شده و امیدوارم کشتی استان با همین روند به کار خود ادامه بدهد.

پیشکسوت لرستانی کشتی ایران، با بیان اینکه کشتی لرستان می‌تواند در همه رده‌ها به کشتی ایران کمک کند، گفت: امیدوارم سایر استان‌های کشتی خیز مثل همدان، کرمانشاه، گلستان و قزوین نیز بتوانند به روز‌های خوب خود بازگردند چرا که رشد آن‌ها می‌تواند در نهایت به موفقیت کشتی ایران منجر شود. این موفقیت ابتدای راه کشتی لرستان است و به شخصه با توجه به اتفاقات رخ داده در کشتی استان و نگاه ویژه فدراسیون کشتی، انتظار دارم این موفقیت‌ها بیش از پیش شود. وقتی لرستان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان افتخارآفرینی می‌کند، قطعا تا یکی دو سال آینده در رده بزرگسالان نیز جزو مدعیان ایران خواهد شد.

محمدی با درخواست از مسئولان استان لرستان برای کمک هر چه بیشتر به رشد کشتی این استان، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان استان با حمایت از اقدامات هیات کشتی، تا حد توان از کشتی گیران و مربیان استان حمایت کنند و بخش خصوصی نیز در این بحث سهیم شود.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران، در پایان درباره شرایط کشتی ایران برای حضور در المپیک، گفت: برای ورزش ایران و مخصوصا کشتی در المپیک پاریس آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم همه جامعه کشتی همدل و همراه در کنار هم باشیم و بخاطر سرافرازی کشتی از تیم ملی حمایت کنیم چرا که کشتی از هر چیزی مهم‌تر است و تاریخ ثابت کرده هر گاه همه در کنار هم و متحد بوده‌ایم به بهترین افتخارات رسیده‌ایم. قطعا کار بسیار سختی در المپیک خواهیم داشت، اما با همدلی می‌توانیم بار دیگر شاهد افتخارآفرینی کشتی در این رویداد بزرگ باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا