جود بلینگام با شروع خیره‌کننده خود در رئال مادرید، یکی یکی رکوردهای کریستیانو رونالدو را می‌شکند. هافبک ملی‌پوش انگلیسی در پنجره تابستانی انتقال ۱۰۳ میلیون یورویی (۸۹ میلیون پوند / ۱۱۳ میلیون دلار) به سانتیاگو برنابئو را تکمیل کرد. پتانسیل این جوان بااستعداد ۲۰ ساله برای همه واضح بود و جایزه معتبر کوپا و جایزه […]

- جود بلینگام باز هم از کریستیانو رونالدو پیشی گرفت!

جود بلینگام با شروع خیره‌کننده خود در رئال مادرید، یکی یکی رکوردهای کریستیانو رونالدو را می‌شکند.

هافبک ملی‌پوش انگلیسی در پنجره تابستانی انتقال ۱۰۳ میلیون یورویی (۸۹ میلیون پوند / ۱۱۳ میلیون دلار) به سانتیاگو برنابئو را تکمیل کرد. پتانسیل این جوان بااستعداد ۲۰ ساله برای همه واضح بود و جایزه معتبر کوپا و جایزه پسر طلایی را در سال ۲۰۲۳ دریافت کرد. بلینگام در پایتخت اسپانیا از همه انتظارات فراتر رفته و چشم همه را به خود خیره کرده است. حملات او در مقابل دروازه باعث شده که از دستاوردهای رونالدو در زمانی که در سال ۲۰۰۹ به لوس بلانکوس پیوست پیشی بگیرد.

سطح رکوردها همچنان بالاتر می‌رود و بلینگام دوباره در لالیگا مقابل کادیس گل زد. این چهاردهمین گل بلینگام در تمام مسابقات این فصل بود. رونالدو فوق ستاره پرتغالی در ۱۵ بازی ابتدایی خود برای رئال تنها ۱۳ گل به ثمر رساند و آلفردو دی‌استفانوی افسانه‌ای نیز به همین امتیاز رسید. و حالا بلینگام بالاتر از هر دو اسطوره ایستاده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی