همه از وضعیت لیگ قهرمانان آسیا و شرایط نمایندگان کشورمان در این فصل این تورنمنت خبر داریم. ازهرگروه تیم برتر مستقیم به مرحله حذفی می‌رود وسه تیم دوم گروه‌های پنجگانه که کارنامه بهتری داشته باشند به جمع این پنج تیم اضافه خواهند شد. نساجی حذف شده ودر حال حاضر نوبهار ازبکستان با ۱۰ امتیاز شرایطی […]

پرسپولیس, لیگ قهرمانان آسیا - همه چیز آماده تاریخ‌سازی پرسپولیس

همه از وضعیت لیگ قهرمانان آسیا و شرایط نمایندگان کشورمان در این فصل این تورنمنت خبر داریم. ازهرگروه تیم برتر مستقیم به مرحله حذفی می‌رود وسه تیم دوم گروه‌های پنجگانه که کارنامه بهتری داشته باشند به جمع این پنج تیم اضافه خواهند شد.

نساجی حذف شده ودر حال حاضر نوبهار ازبکستان با ۱۰ امتیاز شرایطی بهتری نسبت به سایرتیمهای دوم دارد. پرسپولیس و سپاهان ۷ امتیازی هستند و باید از دو بازی باقیمانده امتیازات لازم را کسب کنند.

پرسپولیس دور رفت در خانه به النصر عربستان باخت. تیمی که در حال حاضر با پیروزی‌های متوالی در بهترین شرایط خود قرار دارد. النصردر لیگ عربستان دوم است و در لیگ قهرمانان با ۴ پیروزی از چهار بازی صدرنشین مطلق…

همه از نام بزرگ ستاره‌هایی که لیگ عربستان این فصل به خدمت گرفت، آگاه هستیم. راه را النصر با استخدام «کریس رونالدو» باز کرد. حالا این تیم سرشار از اسم‌های بزرگ است، وارد بحث امکانات مسائل جانبی هم که نمی‌شویم!

پرسپولیس بازی رفت را در آزادی با دو گل به النصر باخت و خلاصه روی کاغذ همه چیز به ضرر ماست اما این همان شرایطی است که همیشه ایرانی‌ها وقتی در آن قرار گرفته‌اند، دست به کارهای بزرگ و تاریخ سازی زده‌اند.

اما برای بردن حریف ابتدا نباید آن را دست کم گرفت. قبل این بازی شایعاتی در رسانه‌های عربستانی منتشرشد مبنی بر حذف احتمالی برخی ستاره‌ها و استراحت دادن به آنها قبل از بازی بزرگ لیگ عربستان بین النصر و الهلال. حالا که اسامی ۵ بازیکن خارجی النصر برای این بازی منتشر شده بیشتر می‌توان در مورد غلط بودن برخی محاسبات صحبت کرد. نگاه به این اسامی کنید؛ کریس رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو و آیمریک لاپورت.

انصافاً تیمی که این ستاره‌ها را دارد جای خالی تالیسکا را حس خواهد کرد؟ قطعاً یحیی گل محمدی بهتر از هر کسی می‌داند که نباید از بابت نبودن این مهاجم نامدار احساس راحتی یا خوشحالی کند.

هر کدام این ستاره‌ها خود به تنهایی می‌توانند سرنوشت یک مسابقه را عوض کنند و دست النصر از داشتن بازیکنان بزرگ آنقدر پر است که به راحتی می‌تواند قید هر کدام این نام‌ها را بزند!

خلاصه اینکه بودن یا نبودن تالیسکا در نتیجه این مسابقه اصلاً مهم نیست، روی آن حساب نکنید!

منبع: خبـر ورزشی